wat voor speakers moeten het zijn??? nou,
het wordt een portable, dus het moeten fysiek niet te grote speakers zijn
10-12 cm conusoppervlak ong... +/-
qua wattage durf ik het niet te zeggen....op full-output kan ik uit een 89db/1w/1m speaker 50w(rms) redelijk volume krijgen, zeg maar aardig je stem verheffen...
dus ik denk aan een 92db speaker fullrange maar ja het is een goedkoop versterkertje... qua onderdelen ongeveer 80 a 90 voor een stereo -versie exclusief speakers....dus ja...gewoon een redelijke speaker het is ook geen echte hifi versterker(wel class a
- maar dat geeft niet: het geluid is beter als een gemiddelde strandradio en het gaat om de lol van zelfbouw -
er komt max. dus 0,8w ong. uit de versterker maar is het dan beter om een 5 of 8 w speaker te gebruiken bijv. betere basweergave?? hoe zit dat eigenlijk??
oh...en de speakers moeten een beetje tegen vocht kunnen...
Natuurlijk weet ik dat dit een buizen -apparaat is en dus goed afgedicht moet worden...,maar ja...op de camping... 's ochtends...pas inschakelen na een uurtje in de zon..
groeten,
Henk