hallo... ik heet menno, en niet marcus...Martijn M schreef:Het zou trouwens mooi zijn als ze voor 16 maart klaar zijn. Dan mag je ze meebrengen naar de luisterdag in Almelo!
dan is bij deze besloten om voor de nextel serie te gaan, met 1 woofer (w22) per kast.
ik weet dat de scan speak lager gaat. ik heb eens door mijn cd verzameling gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik geen orgel cds heb, ook het aantal dvd's met gruwelijke explosies is minimaal. ik zal er best een paar hebben waarbij de onderste 10 hz gemist zal worden, maar die moeten dan maar tot de volgende upgrade wachten...
ik wacht even af tot bart weer een en ander kan berekenen en simuleren, waarna marcus en ik de definitieve tekening zullen maken met de optimale volumes en afmetingen en basreflexpoort op de juiste lengte.
en dan... eindelijk... kan ik mijn woonkamer weer ombouwen tot werkplaats.





