Daar heb je ook nog eens gelijk in.
Enige reden om 2 maal een Excel te nemen is voor het rendement.
Lekker hoog, lekker dynamisch.
Voor de rest maakt het, sowieso ik al 10x eerder heb geroepen niet gek veel uit.
Persoonlijk denk ik dat je beter voor een scanspeak kan gaan en dan nog even doorsparen om er later een 2e bij te zetten.
Deze passen volgens mij optisch best aardig bij de excels en zijn qua bassen vrij goed (vrij weinig vervorming).
Je kan wel mogelijkheden BLIJVEN zoeken, maar daar schiet je niets mee op.
als het zo simpel was, zouden er bijna geen zelfbouwers meer zijn
Dit is toch waar we het allemaal om doen ?

Er is NOOIT een perfecte speaker
(of zijn we dat even vergeten met z'n allen ?

)