En als je de toekomstig te gebruiken drivers niet mooi vind, kun je altijd nog een verwijderbaar frontje monteren als je thuis bentb_force schreef:Sja
Ach, een beetje om de looks moet het ook wel gaan![]()
Of je monteert ze allemaal diep vezonken in de zijkant
Persoonlijk vind ik de Refence Plus van Scan Speak een zeer fraaie, strakke en nette luidspreker van een erg mooie en statig formaat en afmetingen.
Ik vind de drivers van ScanSpeak ook erg mooi, heb ze zelf ook gehad
Heb je die kast al eens beluistert?
http://www.audiocomponents.nl/speakers/ ... efplus.htm


