Tri-Nextel
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
ik ook. maar de cola was op...Hondasnl schreef:Jeetje Menno, laat je niet gek maken, ik weet precies hoe je je voelt
Gewoon op je eigen gevoel afgaan, laat die kerels maar lullen
Bizar, ik heb van schrik maar een rumcola genomen.
gelukkig komen de alternatieven nu los, en niet als ik het ding in mekaar heb zitten. de nextel serie is in veel opzichten een beter alternatief, muv de looks. maar daar kan ik nog wel overheen komen...
zit ik alleen met de millenniums...
anonamemouse schreef:ik ook. maar de cola was op...Hondasnl schreef:Jeetje Menno, laat je niet gek maken, ik weet precies hoe je je voelt
Gewoon op je eigen gevoel afgaan, laat die kerels maar lullen
Bizar, ik heb van schrik maar een rumcola genomen.
gelukkig komen de alternatieven nu los, en niet als ik het ding in mekaar heb zitten. de nextel serie is in veel opzichten een beter alternatief, muv de looks. maar daar kan ik nog wel overheen komen...
zit ik alleen met de millenniums...
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
Ik persoonlijk vindt de Nextel serie niet alleen mooier om te zien maar ook om te horen.Wil niet zeggen dat de Magnesium serie `n straf is om naar te luisteren.
Als je wilt kun je hier wel eens komen luisteren.
En als ik me niet vergis is Marcus al `n kast aan het bouwen waar jouw Millenniums mooi in kunnen.Dus die ben je zo kwijt
Klopt Carlo, helemaal gelijk, smaken verschillen.CarloPJB schreef:En als ik me niet vergis is Marcus al `n kast aan het bouwen waar jouw Millenniums mooi in kunnen.Dus die ben je zo kwijt
Persoonlijk vind ik die Nextel ook mooier!
Betreffende de toekomstige kasten, die zijn voor m'n huidige drivers en filters bedoeld
Puur een kastproject.
Heb geen geldboom in de tuin.
Jeeezzzzz, m'n mailbox loopt vol
.
Als dit zo door gaat zeg ik m'n abbonement op bij je!
*********************************************
Edit: totale freq.verloop added.
Toch begrijp ik de curve van Seas dan niet helemaal, worden we hier voor de gek gehouden?
Ik zie toch duidelijk een relatief vlak verloop over het geheel.
Geen flinke uitschieters omhoog.
Of is dat kleine bergje op 3,8k het probleem?
PS:
Dit is wellicht ook een idee?
http://www.troelsgravesen.dk/TJL3W.htm
Als dit zo door gaat zeg ik m'n abbonement op bij je!
*********************************************
Edit: totale freq.verloop added.
Toch begrijp ik de curve van Seas dan niet helemaal, worden we hier voor de gek gehouden?
Ik zie toch duidelijk een relatief vlak verloop over het geheel.
Geen flinke uitschieters omhoog.
Of is dat kleine bergje op 3,8k het probleem?
PS:
Dit is wellicht ook een idee?
http://www.troelsgravesen.dk/TJL3W.htm
Laatst gewijzigd door Lnsadnoh op za 29 dec 2007, 8:21, 5 keer totaal gewijzigd.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Is er nog winst te boeken door de M15CH002 te nemen ipv de W15LY001 ?
Mmm, ik ben even verder aan het brainstormen.
En ik kom met de grote vraag...
Waarom eigenlijk excel drivers ?
De tweeter s een zeer goede.
Als we daarbij nu een zeer goede mid- en laag woofer bij zoeken, hebben we denk ik al misschien wat beters.
De AL130 is dan een goede optie. vind je die niet mooi ? Neem dan de Vifa XG18 als mid, die heeft ook ziek lage vervorming.
Ik zit dan als bas driver aan een scanspeak te denken.
(de 22W/8857T00 ofzo)
Mmm, ik ben even verder aan het brainstormen.
En ik kom met de grote vraag...
Waarom eigenlijk excel drivers ?
De tweeter s een zeer goede.
Als we daarbij nu een zeer goede mid- en laag woofer bij zoeken, hebben we denk ik al misschien wat beters.
De AL130 is dan een goede optie. vind je die niet mooi ? Neem dan de Vifa XG18 als mid, die heeft ook ziek lage vervorming.
Ik zit dan als bas driver aan een scanspeak te denken.
(de 22W/8857T00 ofzo)
Scanspeak en Audiotechnology klinken niet hetzelfde... Ook is de combo 15W en Seas mil. niet zo geslaagd als jij hier doet voorstellenjeroen_d schreef:Tja, je kunt ook nog aan Audiotechnology denken...maar wat mij betreft zelfde laken een pak als scanspeak. Prima drivers dus, maar net weer wat andere looks. Volgens mij klinkt een millennium tweeter boven een ss 15W bloedmooi
Hondasnl -> domme antwoorden bestaan ook
dat snap ik weer niet, goud bestaat toch ook al een tijdjeCarloPJB schreef:nlmb schreef:...................... Seas Excel is voor de bling bling generatie![]()
![]()
![]()
Volgens mij bestaat de Excel serie al langer dan het Bling Bling fenomeen
Zeer zeker geen bezem, NLMB geeft aan wat de redenen zijn, met vette smiley's erbij. Als je die juist interpreteerd zul je zien dat je het met een korreltje zout (wat zeg ik, een bus zout) moeten nemen.
Als er shit aan de knikker is hoor ik dat graag via PM, op deze manier voel ik me zo'n "op afroep" werkneemster zullen we maar zeggen
Dit is een forum, hier kun je tegengas verwachten, alsmede speldeprikjes
Wowly
Als er shit aan de knikker is hoor ik dat graag via PM, op deze manier voel ik me zo'n "op afroep" werkneemster zullen we maar zeggen
Dit is een forum, hier kun je tegengas verwachten, alsmede speldeprikjes
Wowly
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
is op zich inderdaad wel een vrij aardige reden. eentje die van jeroen voor mij heel goed werkt.CarloPJB schreef:Daarom?b_force schreef:
Waarom eigenlijk excel drivers ?
Jeroen_D schreef:Een droomcombinatie van SEAS, voor de echte high end, zou voor mij zijn: W26FX002, W15LY001 en T29CF002 (of T29CF001 voor dezelfde performance maar lagere prijs en wat minder high end looks).
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
vigier is zo vriendelijk om verder te zoeken naar een koper voor de millennium tweeters. dus op het hoge tonen vlak staat de deur weer open. mocht iemand interesse hebben in twee hele goede nooit gebruikte tweeters...
anonamemouse schreef:vigier is zo vriendelijk om verder te zoeken naar een koper voor de millennium tweeters. dus op het hoge tonen vlak staat de deur weer open. mocht iemand interesse hebben in twee hele goede nooit gebruikte tweeters...
Dat is erg aardig van Vigier!
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Sja de vraag blijft altijd of je het beste uit de kan wilt halen, of een set wat 100% op elkaar past.
Geef mij altijd maar optie nummer 1.
Ik denk gewoon dat het voor minder nog zo goed (of misschien zelfs wel beter) kan.
Maar dat heb ik Menno ook al volgens mij eens gezegd
Ach, een beetje om de looks moet het ook wel gaan

Geef mij altijd maar optie nummer 1.
Ik denk gewoon dat het voor minder nog zo goed (of misschien zelfs wel beter) kan.
Maar dat heb ik Menno ook al volgens mij eens gezegd
Ach, een beetje om de looks moet het ook wel gaan
