@Mischa,
Het lijkt mij ook geen enkel probleem om de Classic one met één voedingstrafo te bouwen. Ik heb zelf een voorversterker met de 76 triode in Mu-stage, ook met één voedingstrafo. Wel heb ik voor elk kanaal een eigen smoorspoel ingezet.
Over de stromen in een voorversterker zoals de 6072 hoef je je nauwelijks zorgen te maken. Dat houdt bij 2mA per triode wel op.
In een Mu-stage gaan iets hogere stromen om, de penthodes lusten iets van 7 tot 10mA. De meeste voedingstrafo's zullen daar niet van wakker liggen.
Je ziet in het ontwerp in deze post ook dat er een dikke weerstand gebruikt wordt om de spanning naar 300V te krijgen. (Of is het nu 290? Even nakijken in het schema

)
Met die weerstand kun je de spanning best wel op het gewenste niveau krijgen.
Wat betreft de gloeistromen, die kun je in datasheets van de buizen makkelijk terugvinden. Wanneer je een oude voedingstrafo uit een buizenradio neemt zal er voor een paar ECC'tjes genoeg stroom zijn.
Een goede site voor datasheets:
http://tdsl.duncanamps.com/tubesearch.php
Vul het buistype in, en je krijgt een heleboel info over die buis.
Het schemaatje zoals het hier staat is heel erg lekker. Ik heb zelf ook lang met zo'n pre-amp gedraaid. Puur omdat ik het leuk vind om te bouwen is er uiteindelijk iets anders gekomen.
Wat ik nog wel kan aanbevelen is de kathodeweerstandjes in de phonotrap te ontkoppelen met een elco van 100 - 220uF. Het kan wat zachtjes klinken anders en je mist iets in het laag wat je daarmee weer goed maakt.