Als het ooit wat wordt, dan dus een PPP met KT88.
Waarom een PPP? Weet ik echt niet. In een K&T van, ik meen 1991, stond er es een keer ééntje met 6x EL34. En, hoewel ik geboren ben in het buizentijdperk en ook nog de komplete buizentheorie heb moeten doen, ik had nog niet eerder een dergelijk ontwerp gezien. Het pakte me net als het twee en halfweg filter van de Temperance boxen, waar mijn driepitters een copie van waren.
En ja, het kan goedkoper en ik heb wel meer zeer verleidelijke buizen ontwerpen in de map en in boekjes en in de audiospecials. Maar ik heb nu een boek via Experiance en dat blijkt dus een Elektor uitgave te zijn. Ik heb dus nu PPP schema's en alles wat er bij hoord op papier. En dat werkt verhelderend en ik zit dus nog al es van: oh ja, verrek, sukkel, enzo..
Maar goed, ff het plaatje. Dat zal wel voor zich spreken, alleen in het midden heb ik een voorversterker gepland. Het zal dus een geintegreerde versterker worden want ik wil niet ook nog een losse voorversterker erbij hebben. Vraag me nu al af waar ik dit zou moeten neer zetten. Als ik er ooit wat centjes aan kan uitgeven..