De millennium is opener, krachtiger, rommeliger.
De 27TDC is strakker, verfijnder, gladder.
Als de millennium schreeuwerig goud is, dan is de 27TDC beschaafd zilver.
Allebei erg mooi, maar ik geef de voorkeur aan de 27TDC voor het nieuwe project. Dit wordt de tweeter die ik ga combineren met de 13 cm HDS Exclusive midwoofer van Peerless. De millennium gaat netjes in het oude kastje terug en wordt verbannen tot surround box. Tis wat, voor dat geld.
Ik ben weer wat bezig geweest met tekenen. Daarbij de inwendige bol en hoorn afgemaakt voor wat betreft het zijaanzicht. Dit is wat mij betreft definitief. Ik post hierbij de
word-file, kunnen wellicht anderen door te schalen hun voordeel mee doen bij gebruik van een kleinere mid. De hoorn mag dan ook kleiner worden, dus je kunt de volledige tekening gewoon schalen. N.B. let op het puntje. Dat is het centrum van de cirkel die door het midden van de hoorn loopt. Heb je nodig om de vorm van alle laagjes te bepalen, deze tekening geeft slechts de hoogte

. Nog een hoop werk en gereken dus bij gebrek aan een 3D tekenpakket.
Groet, Jeroen