
De tweeter.

De midrange.

De woofer.
Waarom ik voor deze units kies en geen andere? Omdat ik de thiel units gewoon heel goed vind klinken zonder heel weinig vervorming. En de Eton 12/680/60 omdat hij een super laag weergeeft. Over hoe de kast eruit gaat zien ben ik nog niet uit, ik zit nog te piekeren tussen een Avalon Eidolon of de Isis. De Isis heeft natuurlijk 2 woofers ipv 1 zoals in de eidolon. De Isis is natuurlijk mijn droomluidspeaker maar een Eidolon kloon is natuurlijk ook erg mooi. Ik zal jullie op de hoogte houden van dit project ( wat heel erg lang gaat duren) en hoor graag reacties van jullie.

