Dryade, 3 weg systeem met Dayton en Seas
Moderator: Beheerdersteam
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
De rest van de gaten komen nog Sietse. De midwoofer heeft al een gat vanwege de montage van de midkast in het geheel. Later komt de baffle erop en daarin worden de drie gaten gemaakt voo rde unis en als dat klaar is komen de rest van de gaten pas in de kast. Vandaar dat je nu nog niet alle gaten ziet.
- Soundexcel
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
Jep, hoekjes met de bovenfrees. Het MDF komt inderdaad bij een houthandel vandaan. Voor wat dunner MDF ga ik gewoon naar de bouwmarkt, maar als het 22mm dik moet zijn is hun persing in het midden wat "slap" om het maar zo te zeggen. Als ik het bij de houthandel haal is het wat beter geperst. Kost iets meer, maar werkt wel lekker.
Ohja, voor het eerst een speaker erin laten zakken. De tweeters heb ik nog niet, dus wacht ik even mee, maar zo maar eens verder aan de gaten voor de woofers.
Moet eerlijk zeggen dat ik het (zie lijmfoto's paar posten terug) beetje op een doodskist vond lijken, maar als de baffle erop zit en units erin, met een voetje en rechtop valt het wel mee....
Ohja, voor het eerst een speaker erin laten zakken. De tweeters heb ik nog niet, dus wacht ik even mee, maar zo maar eens verder aan de gaten voor de woofers.
Moet eerlijk zeggen dat ik het (zie lijmfoto's paar posten terug) beetje op een doodskist vond lijken, maar als de baffle erop zit en units erin, met een voetje en rechtop valt het wel mee....
- voodooless
- Contacteer:
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
Afgelopen dagen loodbitumen en vilt aangebracht in de kast. Is nog best lastig door dat woofergat heen...
Maar gelukt. Alles op z'n plek.
Klein detail....filter wordt wat aan de grote kant om in de kast te verbergen, dus is besloten om het filter extern te plaatsten. Er komt dus nog een mini versie van deze kast bij, maar dan oor het filter. Ohja, tweede aanpassing is dat de basreflexpoort aan de onderkant gaat komen.....
Foto's zal ik morgen even maken en plaatsen.
Klein detail....filter wordt wat aan de grote kant om in de kast te verbergen, dus is besloten om het filter extern te plaatsten. Er komt dus nog een mini versie van deze kast bij, maar dan oor het filter. Ohja, tweede aanpassing is dat de basreflexpoort aan de onderkant gaat komen.....
Foto's zal ik morgen even maken en plaatsen.