Vervolgens de tweeter afgetekend (centrum) en met de aangepaste speedboor de tweetergaten geboord.
Daarna heb ik de frontplaatjes nog wat bijgewerkt en de demping in de kastjes geplakt. Dit is de lage variant van pritex aan de onder-boven en zijkant, en aan de zijkant een 5 mm dikke laag van pritex geplakt met contactlijm. Ik zal aan de hand van meting en luisteren later de hoeveelheid dempingwol in de kast doen.
Enfin, toen de demping was gemonteerd heb ik de baffle's verlijmd met de rest van de kast en de lijmklemmen erop gezet.
Vanavond ga ik lekker de kastje's afwerken. Heb vanmiddag nog snel voordat ik naar het werk ging en nadat Mischa weg was met de BB3.01's en bijbehorende testkasten
Maar goed, zal proberen vanavond wél het fototoestel mee te nemen en wat plaatjes te maken van het maken van de facetten en het afwerken van de kasten. en dan kan ik van het weekend eens lekker gaan meten en me verdiepen in de wereld van het filteren......(zal wel weer een bak met geld worden aan filteronderdelen.)
Vraagje aan Roland van Caps and Coils: is het wat om voor de beginnende filteraar een set te maken die men vaak gebruikt voor het ontwerpen van filters?
Groetjes
Jan