Gelukkig heb je het laatste stukje ook binnen gekregen.. Ziet er mooi uit bij elkaar!
Uit het feit dat je de eerste stukjes wel redelijk snel had en uiteindelijk toch ook het laatste stukje neem ik aan dat er waarschijnlijk geen kwade bedoelingen mee waren maar omstandigheden waar wij niet van weten... kan van alles zijn: een afgebrand pand of een ravage na inbraak, een enge ziekte ineens ...bedenk het maar...
Waarmee ik eigenlijk wil zeggen dat niet iedereen in principe slecht is..
(en ja ik heb ook wel eens wat geld verloren op eBay.. bleek een roemeen te zijn... meer hoef ik niet te zeggen denk ik..)
bleek een roemeen te zijn... meer hoef ik niet te zeggen denk ik..)
Nee ik denk het ook niet, maar zóveel smoesjes heb ik nog nooit gehoord.
Haha..dat van die ziekte klopt, de ravage ook daarbij opgeteld een paar nieuwe internet verbindingen, een boormachine die twee keer stuk was, een mitarbieder die hem vergeten was (wat heb je hem nog niet?) maar nu heb ik hem écht opgestuurd.
Een mens vaart wel op positiviteit . Negativiteit word ons al snel aangeleerd, positief zijn moet je je in NL echt aanleren. Oei, dadelijk ga ik nog tsjakka zeggen
Joost, ik denk dat Wowly goed aan geeft hoe het hele forum erover denkt. Ik zit ook met verbazing je topic te volgen ...... zoiets krijgen maar heel weinig mensen voor elkaar.
Nee doen doet ie het nog niet. Ben ook een tijdje ziek geweest, dus het duurde even voordat ik weer zin had en fit genoeg was om weer achter deze jongen te staan.......
Op de vorige foto zijn we het contra gewicht voor de arm aan het draaien. Verder nog de bovenkanten en een ring om het lager aan het zicht te onttrekken. Kortom weer een stapje verder.
Rechts onder de nieuwe behuizing van de phonopre. Het enige probleem is nog dat de aansluiting van de arm in het armboard zit. Hierdoor past de DIN aansluiting er niet in omdat deze naar opzij gaat. Ben nog aan het zoeken naar een oplossing.
Ja, maak er eens een detailopname van..
Desnoods neem je twee pluggen om links en rechts direct al te scheiden.
Nadeel is wel dat ze erg ienimini zijn dus een lekkere dikke (koolstof) worst er aan is heel moeilijk..
Zo te zien gaat die ook niet zondermeer passen.. Het middelste puntje zit bij de plug aan de arm geheel rechts. Als de plug er zo op moet komt de draad ook rechts.
Mogelijk is die plug te slopen en te verbouwen zodat hij een minimale hoogte buiten de armplug heeft.. Voor het insteken moet dan mogelijk de arm gedemonteerd worden..
Een alternatief kan zijn om de armplug te demonteren en daarvoor in de plaats een tackboard te nemen en daar de kabel op aan te sluiten.
Een en ander uit te voeren in teflon en zilver.. De kabel blijft dan wel vast aan de draaitafel zitten... geeft ook geen contactovergangen
Ja die kabel zat erbij , maar het is precies zoals Kees zegt...
Audiomanics schreef:
Zo te zien gaat die ook niet zondermeer passen.. Het middelste puntje zit bij de plug aan de arm geheel rechts. Als de plug er zo op moet komt de draad ook rechts.