Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels
Moderator: Beheerdersteam
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » di 11 dec 2007, 14:55
Wanneer komt hij nu in de schappen ???
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » di 11 dec 2007, 14:57
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ze bieden wel een kerstpakket aan maar daar zit alleen de special nr. 1 als keuzemogelijkheid bij.
dekkersj
Berichten: 1210 Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:
Bericht
door dekkersj » di 11 dec 2007, 14:58
Ik loop de winkel nu al 3 keer per dag in en uit, maar helaas...
Groet,
Jacco
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » di 11 dec 2007, 15:46
ik heb überhaupt nog niets gezien op de website over het geheel...
Enkel hier op het forum, maar daar blijft het dan ook bij.
cve
Berichten: 2131 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer
Bericht
door cve » di 11 dec 2007, 17:50
Nu te bestellen op de Elektor website!
Co
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » di 11 dec 2007, 17:54
plaatje:
Ik heb een beetje het vermoeden dat wat mensen hier en daar ongeduldige berichten hebben opgevolgd.
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » di 11 dec 2007, 18:18
Fijn dat hij nu te bestellen is.
b_force schreef: waar dan ?
hier...
sjees daar moet je wel echt veel moeite voor doen zeg
Niets van gemerkt. Als ik op "tijdschriften" klik, staat de aankondiging al midden op mijn scherm.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » di 11 dec 2007, 18:22
Hoe snel is de levertijd ?
Kan ik hem nog snel bestellen voordat we op vakantie gaan
(of hij moet heel snel in de winkels te komen te liggen)
Christian
Berichten: 337 Lid geworden op: wo 05 okt 2005, 10:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Christian » di 11 dec 2007, 18:25
Oh, 6,50 euro verzendkosten.. Voor een enkel boekie....
Komen ze 'm persoonlijk brengen?
Teigetje
Berichten: 274 Lid geworden op: do 28 apr 2005, 8:44
Locatie: Duiven
Bericht
door Teigetje » di 11 dec 2007, 18:53
Komt-ie nog wel in de winkels te liggen, of kan het alleen rechtstreeks bij Elektor besteld worden? Ik werk bij een tijdschriften distributeur en daar is het onbekend wanneer deel 2 in de winkel komt...
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » di 11 dec 2007, 19:01
Ik neem aan dat hij dus volgende week vrijdag in de schappen ligt.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » di 11 dec 2007, 19:11
volgende week vrijdag ?
Mmmm dan ben ik net weg...
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » zo 16 dec 2007, 20:11
Editie 2 is klaar. Ik heb hier al een exemplaar. Hij zal vrijdag in de winkels liggen.
Ik heb hem iets eerder omdat er twee subwoofers instaan die ik ontworpen heb.
Groet Roland
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » zo 16 dec 2007, 21:53
mmzzzz, dan ben ik NET weg, das flink balen zeg
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » di 18 dec 2007, 20:13
Ik heb 'm vanmiddag in mijn dorp gekocht!
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » di 18 dec 2007, 21:29
Dus de kans is toch nog groot dat ik hem in het vliegtuig kan lezen !!
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » di 18 dec 2007, 23:52
b_force schreef: Dus de kans is toch nog groot dat ik hem in het vliegtuig kan lezen !!
Ja hoor, ligt in Sneek ook gewoon in de schappen.
voodooless
Berichten: 4775 Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door voodooless » wo 19 dec 2007, 10:55
Ik heb hem gewoon besteld via de website, vond inderdaad de verzendkosten wel erg belachelijk
Ik wacht in spanning af
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » wo 19 dec 2007, 16:17
Hij ligt inmiddels bij de Bruna, dus je kan hem ook kopen in de winkel
Heb ik toch nog wat te lezen in het vliegtuig
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » wo 19 dec 2007, 17:02
voodooless schreef: Ik heb hem gewoon besteld via de website
Ik ook en vandaag viel hij op de mat.
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 19 dec 2007, 17:06
Nu ben ik als eindredacteur en auteur van een tweetal artikelen erg benieuwd naar jullie reacties. Ook opbouwende kritiek wordt gewaardeerd zodat we de volgende editie alleen nog maar beter kunnen maken, de Audio Special is namelijk gemaakt voor en door zelfbouwers.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » wo 19 dec 2007, 17:08
Eerlijk gezegd moet ik wel altijd even slikken om de prijs.
Het is het zeker wel waard, dat wel, maar tis 2 x zo veel als een normaal blad.
Desalniettemin ben ik nu al heel benieuwd
voodooless
Berichten: 4775 Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door voodooless » wo 19 dec 2007, 17:09
b_force schreef: Het is het zeker wel waard, dat wel, maar tis 2 x zo veel als een normaal blad.
Just face it: er zit ook 2x zo weinig reclame in