wat is reclame en wat niet?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

markje
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 14:49

Bericht door markje »

Pjotr schreef:
Please Tesla ....... hou eens op.

:roll:
Amen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

@ tesla,

Ik heb je Pm gezien, en al beantwoord :) Hierin heb ik waqt dieper uitgelegd over het standpunt van reclame.

Eigenlijk is het heel simpel:

- Als iemand wat wil aanprijzen/reclamemaken hebben we daarvoor een apart deel: Persberichten.
- Als iemand aanprijst/reclame maakt voor zijn EIGEN toko en dat niet doet in het deel persberichten wijzen we hem daarop en kunnen zelfs dat stuk verwijderen.
- Bedrijven kunnen voor een luttel bedrag (een soort minidrempeltje) in de afdeling persberichten ronstrooien wat ze willen aan reclame en dergelijke. Een indicatie hiervoor is dat ik er net van kan uiteten als ik zuinig aan doe, in mijn eentje wel te verstaan. Voor bedrijven die hiervan ook nog eens de BTW af kunnen schrijven is het helemaal een scheet.....

Dit forum wil persé onafhankelijk blijven. Dat is van zeer groot belang. Zo gauw als we dat uit de hand geven moeten we hier dadelijk nog gekleurde berichtgeving gaan doen vanuit de mods. Als dát van mij word gevraagd stap ik uit de groep. Daar hoef ik niet bang voor te zijn, ik weet hoe de mods en de donateurs hierover denken, hetzelfde als mij namelijk.

Nou veel opener kan ik hierover niet zijn. Ik ben ook niet van plan te gaan discusieëren iedere keer als er vermeende reclame word geplaatst buiten het persberichten deel. Laat dat aub over aan de Moderatoren. Kun je je daar niet in vinden, er zijn genoeg andere fora, nog sterker, je zou er zelf een kunnen beginnen. Het WWW is groot genoeg voor iedereen. Wat ik wel erg graag wil is discussie's over de ruggen van de Mds, daar ben ik wat dit gedeelte betreft helemaal mee klaar. Meer hebben we niet kunnen doen........

Wat mij betreft mag deze discussie nu ook wel stoppen, het kost erg veel tijd alles te moeten uitleggen (soms zelfs meerdere keren) en die tijd spendeer ik liever aan leukere dingen.

Jullie mogen gerust door gaan met discusieëren hierover hoor, ik weet alleen niet zo goed wat er nog voor nut aan zit. Zaken zijn volledig duidelijk gemaakt, er valt niets meer te raden.

Nou, de groetjes maar weer

Wowly

Wowly
Gebruikersavatar
Tesla
Ook commercieel actief
Berichten: 170
Lid geworden op: di 22 mei 2007, 14:12
Locatie: easy_t_wood
Contacteer:

Bericht door Tesla »

Het standpunt van de mods is mij voldoende duidelijk,bedankt voor je uitvoerige toelichting.
Hopenlijk kunnen we IRL nog eens een keertje (kort) van gedachten wisselen over deze materie. :)

mvg.
Paul.

@mod
draadje kan wat mij betreft sluiten.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Tesla schreef:
Hopenlijk kunnen we IRL nog eens een keertje (kort) van gedachten wisselen over deze materie. :)
Kijk, da's nog ens een goed plan! In mei wordt er weer een luisterdag georganiseerd, echt heel erg leuk en dan zul je zien dat je IRL veel leuker is :D

Wowly
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”