Prijsverlaging folie spoelen Caps&Coils
Moderator: Beheerdersteam
Prijsverlaging folie spoelen Caps&Coils
Hoi allemaal,
Ik heb de Jantzen Audio foliespoelen net tot 30 % goedkoper gemaakt. Vooral de grootste waarde 12 Awg heb ik flink in prijs laten zakken.
Groet Roland
Ik heb de Jantzen Audio foliespoelen net tot 30 % goedkoper gemaakt. Vooral de grootste waarde 12 Awg heb ik flink in prijs laten zakken.
Groet Roland
Ik zit net op je site rond te neuzen. Vind het nog steeds een gave winkel. maar een puntje: als je de plaatjes klikt gebeyrt er niets, geen vergroting oid. en ik wil me altijd graag lekker maken met plaatjes van spullen. Bijvoorbeeld die sub-spike's.....di had ik graag wat beter willen bekijken.
jan
jan
Als je bij een product op "kijk hier voor meer informatie" klikt kom je op een pagina waar de plaatjes wel te vergroten zijn.Wowly schreef:Ik zit net op je site rond te neuzen. Vind het nog steeds een gave winkel. maar een puntje: als je de plaatjes klikt gebeyrt er niets, geen vergroting oid. en ik wil me altijd graag lekker maken met plaatjes van spullen. Bijvoorbeeld die sub-spike's.....di had ik graag wat beter willen bekijken.
Hoi,
Bedankt voor de tips over de plaatjes. Ik ben nog steeds bezig met de site.
De winkelwagen is nog steeds in reparatie. Hij heeft het heel kort gedaan een aantal maanden terug, toen vloog ie gelijk alle kanten op, behalve de goede. Die staat dus uit nu, tot ie 100% goed en betrouwbaar werkt.
Ik heb voor een webshop op maat gekozen, omdat de standaard webshops niet de mogelijkheid hebben om de winkelwagen in beeld te laten staan. De balk rechts onder "winkelwagen" is bedoeld om de inhoud van het wagentje te laten zien. Dat leek mij een erg handige functie als je een filter aan het samenstellen bent. Altijd inzicht in de inhoud van het mandje. Zonder dat je heen en weer hoeft te klikken naar een ander scherm.
Als ik achteraf had geweten dat die ene ontwerp eis me terecht zou brengen bij open source software die zo ingewikkeld is dat je eigenlijk niet zonder een expert kan, had ik me wel twee keer bedacht.
Ik hoop deze maand tijd te hebben om de site af te maken. Ik zal hier verder niet uitweiden over wat er nog aan moet gebeuren. Er komt in ieder geval een tool om foto's te kunnen beheren, dat gaat nu op een ontzettende houtje touwtje manier. Laten we het erop houden dat Open source software erg leuk is als je van computers houdt en veel tijd hebt. Geen van beiden gaat voor mij op.
De bedoeling is in ieder geval dat het een gebruiksvriendelijke, snelle en betrouwbare webshop wordt. Met track and trace, order status, etc, etc. En dan zonder dat je 5 onzin mailtjes voor je kiezen krijgt die nergens over gaan als je wat besteld.
Bestellen gaat dus voorlopig nog per e-mail. Dat werkt in ieder geval wel goed
Groet Roland
Bedankt voor de tips over de plaatjes. Ik ben nog steeds bezig met de site.
De winkelwagen is nog steeds in reparatie. Hij heeft het heel kort gedaan een aantal maanden terug, toen vloog ie gelijk alle kanten op, behalve de goede. Die staat dus uit nu, tot ie 100% goed en betrouwbaar werkt.
Ik heb voor een webshop op maat gekozen, omdat de standaard webshops niet de mogelijkheid hebben om de winkelwagen in beeld te laten staan. De balk rechts onder "winkelwagen" is bedoeld om de inhoud van het wagentje te laten zien. Dat leek mij een erg handige functie als je een filter aan het samenstellen bent. Altijd inzicht in de inhoud van het mandje. Zonder dat je heen en weer hoeft te klikken naar een ander scherm.
Als ik achteraf had geweten dat die ene ontwerp eis me terecht zou brengen bij open source software die zo ingewikkeld is dat je eigenlijk niet zonder een expert kan, had ik me wel twee keer bedacht.
Ik hoop deze maand tijd te hebben om de site af te maken. Ik zal hier verder niet uitweiden over wat er nog aan moet gebeuren. Er komt in ieder geval een tool om foto's te kunnen beheren, dat gaat nu op een ontzettende houtje touwtje manier. Laten we het erop houden dat Open source software erg leuk is als je van computers houdt en veel tijd hebt. Geen van beiden gaat voor mij op.
De bedoeling is in ieder geval dat het een gebruiksvriendelijke, snelle en betrouwbare webshop wordt. Met track and trace, order status, etc, etc. En dan zonder dat je 5 onzin mailtjes voor je kiezen krijgt die nergens over gaan als je wat besteld.
Bestellen gaat dus voorlopig nog per e-mail. Dat werkt in ieder geval wel goed
Groet Roland
Laatst gewijzigd door Roland op vr 07 dec 2007, 15:57, 2 keer totaal gewijzigd.
