Prijsverlaging folie spoelen Caps&Coils

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Prijsverlaging folie spoelen Caps&Coils

Bericht door Roland »

Hoi allemaal,

Ik heb de Jantzen Audio foliespoelen net tot 30 % goedkoper gemaakt. Vooral de grootste waarde 12 Awg heb ik flink in prijs laten zakken.

Groet Roland
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik zit net op je site rond te neuzen. Vind het nog steeds een gave winkel. maar een puntje: als je de plaatjes klikt gebeyrt er niets, geen vergroting oid. en ik wil me altijd graag lekker maken met plaatjes van spullen. Bijvoorbeeld die sub-spike's.....di had ik graag wat beter willen bekijken.

jan
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927
Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Ik ga er dan meteen overheen:

Is de winkelwagen functie al gerepareerd?
nlmb
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 28 jan 2007, 16:37

Bericht door nlmb »

Het belangrijkste is dat het goedkoper is geworden!!! Een plaatje is niet nodig je moet zulke dikke spoelen gewoon in het echt zien :).
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Bericht door Ronald_1 »

Wowly schreef:
Ik zit net op je site rond te neuzen. Vind het nog steeds een gave winkel. maar een puntje: als je de plaatjes klikt gebeyrt er niets, geen vergroting oid. en ik wil me altijd graag lekker maken met plaatjes van spullen. Bijvoorbeeld die sub-spike's.....di had ik graag wat beter willen bekijken.
Als je bij een product op "kijk hier voor meer informatie" klikt kom je op een pagina waar de plaatjes wel te vergroten zijn.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

soms wel, soms niet. Bijv. bij de versterkers niet.....

Wowly
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Bedankt voor de tips over de plaatjes. Ik ben nog steeds bezig met de site.

De winkelwagen is nog steeds in reparatie. Hij heeft het heel kort gedaan een aantal maanden terug, toen vloog ie gelijk alle kanten op, behalve de goede. Die staat dus uit nu, tot ie 100% goed en betrouwbaar werkt.

Ik heb voor een webshop op maat gekozen, omdat de standaard webshops niet de mogelijkheid hebben om de winkelwagen in beeld te laten staan. De balk rechts onder "winkelwagen" is bedoeld om de inhoud van het wagentje te laten zien. Dat leek mij een erg handige functie als je een filter aan het samenstellen bent. Altijd inzicht in de inhoud van het mandje. Zonder dat je heen en weer hoeft te klikken naar een ander scherm.

Als ik achteraf had geweten dat die ene ontwerp eis me terecht zou brengen bij open source software die zo ingewikkeld is dat je eigenlijk niet zonder een expert kan, had ik me wel twee keer bedacht.

Ik hoop deze maand tijd te hebben om de site af te maken. Ik zal hier verder niet uitweiden over wat er nog aan moet gebeuren. Er komt in ieder geval een tool om foto's te kunnen beheren, dat gaat nu op een ontzettende houtje touwtje manier. Laten we het erop houden dat Open source software erg leuk is als je van computers houdt en veel tijd hebt. Geen van beiden gaat voor mij op.

De bedoeling is in ieder geval dat het een gebruiksvriendelijke, snelle en betrouwbare webshop wordt. Met track and trace, order status, etc, etc. En dan zonder dat je 5 onzin mailtjes voor je kiezen krijgt die nergens over gaan als je wat besteld.

Bestellen gaat dus voorlopig nog per e-mail. Dat werkt in ieder geval wel goed :)

Groet Roland
Laatst gewijzigd door Roland op vr 07 dec 2007, 15:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

jeetje, die folie spoelen zijn echt goed te betalen nu, een 1,2mH met 1,275mm^2 das best aardig voor een leuke monitor :)
Gesloten