[mod-modus aan]
Ik wil toch erg graag reageren op de opmerking "met 2 maten meten"
er zijn verschillende leden alhier van wie ik (en ik vermoed ook de andere mods) meer in de gaten houd dan anderen. Ook Sander Sassen is er hier een van. Paarslicht en nog anderen horen er ook bij. Op het moment dat Sander, Paarslicht of iemand anders iets zegt of doet wat mijns inziens niet echt kan zal ik dat aangeven, en onmiddelijk bespreken met de andere mods. En dat geld voor IEDEREEN. Voor een newbie, voor een senior, voor een praatjesmaker, voor een schreeuwerd, voor een popi-jopie, zelfs voor een andere mod. En dat laatste mag je gerust verifieren bij ze.
Sander weet dit. Hij heeft genoeg Pm's van ons gehad om dit te weten. Paarslicht idem dito. Niet de afgelopen weken, maar in de afgelopen maanden is er contact geweest met hem. Verschil met Sander is dat Sander ook hoort wat wij zeggen en desnoods terugkeert op zijn schreden of toegeeft dat ie het verkeerd had. Ook geeft hij dit aan bij de desbetreffende persoon. Lijkt me een behoorlijk positieve instelling. Zeker voor iemand die niet bang is zijn mening erg hard van de daken te schreeuwen. Mocht je nu de indruk hebben dat ie het niet bij het juiste eind heeft, ga in discussie. met name inhoudelijk, want dat lijkt soms het enige te zijn waarmee je met hem kunt communiceren

. Heb je moeite met de manier waarop of wil je liever de discussie niet aangaan: PM de moderator en wij kijken wat we er mee doen.
Paarslicht daarentegen heeft voortdurend uitgevaren tegen een ander forumlid, in dit geval Sander Sassen, op een manier die NIET positief of opbouwend is, maar ronduit negatief en afkrakend. Nou kan dat op zich nog wel (binnen redelijke grenzen), maar dan wel graag op inhoud, en niet direct op de persoon. Na 1 keer gaan we gewoon de discussie aan, de 2e keer doe ik dat ook nog wel. Maar als je voor de 3e keer weer aan het Bashen bent ga je me echt te ver. Dit is uitgebreid besproken met de andere mods, om te voorkomen dat er, ik zeg maar wat populaire anti-mod kreten, kliekvorming/dictatuur/persoonlijke vete/tiran/gekleurde waarneming etc etc etc plaatsvind. In dit geval heb ik erg veel moeite gedaan om het in een eerder stadium in goede banen te leiden, en schoot de willekeur van sander treiteren me in het verkeerd keelgat. Toevallig nét op het moment dat Sander op het HT-forum een Ban krijgt omdat ie te lang in een sponsortopic aan de gang blijft. Toevallig hé??
Het blijft een lastige materie, en ik zeg niet dat ik de perfecte mod ben, maar ik probeer het zo goed mogelijk te doen. Dat hoef ik gelukkig niet alleen te doen, daar we zijn we met een groepje voor.
Om op rob's zijn mededeling terug te komen. Je hebt alle recht om dat te zeggen, wellicht heb je wel gelijk (ik heb de wijsheid niet in pacht). Toch denk ik dat, mits je de gehele voorgeschiedenis kent, daar misschien toch wat anders over zou denken. Daar mag je best met me over pm-en.
[mod uit]
Jan / Wowly