Er is 1 resultaat gevonden
- za 06 mei 2017, 18:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Re: Kent iemand Turbax?
- Reacties: 132
- Weergaves: 2696
Re: Kent iemand Turbax?
Hallo, ik ben nieuw hier echter ook enorme fan van Turbax. Ik heb dan ook een baspijp voor thuis in combinatie met 2 satellieten die voorheen bij de bas ton behoorde. De eerste set heb ik nieuw gekocht in een winkeltje op de hoogstraat in 1994 waarna ik de bas ton in 1996 inruilde voor een bas pijp....
