Er zijn 7 resultaten gevonden
- zo 03 jun 2018, 22:45
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: DAC Allo en Sparkoslab ES9038Q2M
- Reacties: 165
- Weergaves: 8044
Re: DAC Allo en Sparkoslab ES9038Q2M
Vendor-s-bazaar heeft enkele regels, voldeed cdsgames denk ik niet aan met aantal threads, zal wel samengevoegd zijn met andere thread(s). Ze zijn niet met iedereen even streng, maar in dit geval, Allo, wel goed dat ze t wel zijn, vind ik.
- ma 11 sep 2017, 10:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: TPA3255
- Reacties: 33
- Weergaves: 4697
Re: TPA3255
3e harmonische 10kHz is 0.1% bij 50watt voor evmbordje zonder extra feedback. 360customs zit daar met afgebeelde bordjes ver onder en tot max vermogen.
- wo 06 sep 2017, 9:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: TPA3255
- Reacties: 33
- Weergaves: 4697
Re: TPA3255
TI EVM is 4 kanaals SE of ..., met 1 voedingsspanning. TI EVM heeft footprints/solderpads voor die postfilter feedback uit dat TI document. Dat lijkt een beetje op gewone icepower geloof ik. Zelf zegt TI daarover dat t een feedback is die iedere supportmedewerker kan ondersteunen, maar zeker niet id...
- ma 04 sep 2017, 21:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: TPA3255
- Reacties: 33
- Weergaves: 4697
Re: TPA3255
Meeste icepowers zijn postfilter feedback, minder perfect dan hypex, maar standaard 3251/55 bordjes zijn enkel prefilter feedback (geldt ook voor de icepower 100AS (=3251)). Dat maakt vergelijken afhankelijk van met welke speaker je vergelijkt, met een weerstand zijn ze best goed, maar luisteren naa...
- za 10 jun 2017, 12:51
- Forum: Actieve Luidsprekerelektronica
- Onderwerp: Sure Electronics DSP ruis verminderen
- Reacties: 28
- Weergaves: 2806
Re: Sure Electronics DSP ruis verminderen
Voor minidsp gelden denk ik zelfde ruis problemen en voor veel andere. Ooit toen ik jonger was had Kef Kube's, tussen voor en eind geplaatst was ook niet ideaal, daarom schreef manual ook dat ze of tussen bron en voorversterker of in tapeloop aangesloten moesten worden. Misschien helpt dat ?
- di 02 mei 2017, 16:29
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ik zoek een ontwerp met ballen
- Reacties: 74
- Weergaves: 3747
Re: Ik zoek een ontwerp met ballen
Nee heb ze niet. Zit te wachten tot iemand een defecte 510 voor 100 euro laat
Maar ja daar wachten er wel meer op 
- ma 01 mei 2017, 22:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ik zoek een ontwerp met ballen
- Reacties: 74
- Weergaves: 3747
Re: Ik zoek een ontwerp met ballen
P388 en M588, pre en main
