Er zijn 7 resultaten gevonden

door edwinmark
zo 03 jun 2018, 22:45
Forum: Streaming Media/Apparatuur
Onderwerp: DAC Allo en Sparkoslab ES9038Q2M
Reacties: 165
Weergaves: 8044

Re: DAC Allo en Sparkoslab ES9038Q2M

Vendor-s-bazaar heeft enkele regels, voldeed cdsgames denk ik niet aan met aantal threads, zal wel samengevoegd zijn met andere thread(s). Ze zijn niet met iedereen even streng, maar in dit geval, Allo, wel goed dat ze t wel zijn, vind ik.
door edwinmark
ma 11 sep 2017, 10:55
Forum: Versterkers
Onderwerp: TPA3255
Reacties: 33
Weergaves: 4697

Re: TPA3255

3e harmonische 10kHz is 0.1% bij 50watt voor evmbordje zonder extra feedback. 360customs zit daar met afgebeelde bordjes ver onder en tot max vermogen.
door edwinmark
wo 06 sep 2017, 9:20
Forum: Versterkers
Onderwerp: TPA3255
Reacties: 33
Weergaves: 4697

Re: TPA3255

TI EVM is 4 kanaals SE of ..., met 1 voedingsspanning. TI EVM heeft footprints/solderpads voor die postfilter feedback uit dat TI document. Dat lijkt een beetje op gewone icepower geloof ik. Zelf zegt TI daarover dat t een feedback is die iedere supportmedewerker kan ondersteunen, maar zeker niet id...
door edwinmark
ma 04 sep 2017, 21:20
Forum: Versterkers
Onderwerp: TPA3255
Reacties: 33
Weergaves: 4697

Re: TPA3255

Meeste icepowers zijn postfilter feedback, minder perfect dan hypex, maar standaard 3251/55 bordjes zijn enkel prefilter feedback (geldt ook voor de icepower 100AS (=3251)). Dat maakt vergelijken afhankelijk van met welke speaker je vergelijkt, met een weerstand zijn ze best goed, maar luisteren naa...
door edwinmark
za 10 jun 2017, 12:51
Forum: Actieve Luidsprekerelektronica
Onderwerp: Sure Electronics DSP ruis verminderen
Reacties: 28
Weergaves: 2806

Re: Sure Electronics DSP ruis verminderen

Voor minidsp gelden denk ik zelfde ruis problemen en voor veel andere. Ooit toen ik jonger was had Kef Kube's, tussen voor en eind geplaatst was ook niet ideaal, daarom schreef manual ook dat ze of tussen bron en voorversterker of in tapeloop aangesloten moesten worden. Misschien helpt dat ?
door edwinmark
di 02 mei 2017, 16:29
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Ik zoek een ontwerp met ballen
Reacties: 74
Weergaves: 3747

Re: Ik zoek een ontwerp met ballen

Nee heb ze niet. Zit te wachten tot iemand een defecte 510 voor 100 euro laat :) Maar ja daar wachten er wel meer op :)
door edwinmark
ma 01 mei 2017, 22:34
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Ik zoek een ontwerp met ballen
Reacties: 74
Weergaves: 3747

Re: Ik zoek een ontwerp met ballen

P388 en M588, pre en main