Er zijn 8 resultaten gevonden
- wo 13 sep 2006, 16:06
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: formaat middentoner behuizing
- Reacties: 10
- Weergaves: 2668
- di 12 sep 2006, 20:36
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: formaat middentoner behuizing
- Reacties: 10
- Weergaves: 2668
Nope en zeker niet als je ver boven de fb gaat filteren. Een lage Q is juist een voordeel ivb met de impuls respons al moet het niet te erg worden ivb met de slappe roll-off die al vroeg inzet. Maar meestal is dat geen probleem. Ben ik toch niet met je eens. Met een klein kastje gaat je fs een eind...
- ma 11 sep 2006, 22:05
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Dustcap/Stofkap ingedeukt
- Reacties: 3
- Weergaves: 1326
- ma 11 sep 2006, 22:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: formaat middentoner behuizing
- Reacties: 10
- Weergaves: 2668
- za 09 sep 2006, 20:50
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter Scanspeak Reference Monitor
- Reacties: 6
- Weergaves: 1760
- za 09 sep 2006, 13:15
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter Scanspeak Reference Monitor
- Reacties: 6
- Weergaves: 1760
- za 09 sep 2006, 13:04
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Onderdelen filter DM6 vervangen
- Reacties: 11
- Weergaves: 2985
- za 09 sep 2006, 13:01
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter Scanspeak Reference Monitor
- Reacties: 6
- Weergaves: 1760
Filter Scanspeak Reference Monitor
Beste mensen goeiemorgen, Ik heb eens wat berekeningen aan het filter van deze monitor geplaatst. Ik vraag me toch echt af of de tweeter niet omgepoold zou moeten worden als ik naar het faseverloop kijk. Het faseverloop in het artikel uit de Elektuur lijkt mij alleen haalbaar met een ompoling. Zijn ...
