Ik heb net vernomen dat ik Frugelhorns double mouth kan overnemen, maar na zijn vakantie
Ik wil ze daar in gaan monteren. Ik woon in Gouda dus goed aan te rijden. Kunnen we over 1 a 2 weken afspreken en dan op zaterdag?
Wel fijn even kort te luisteren maar dan wordt het slechts een indruk, ook prima.
Er zijn 5 resultaten gevonden
- di 05 sep 2023, 22:41
- Forum: Archief
- Onderwerp: Fullrange EMS LB8 MKII
- Reacties: 9
- Weergaves: 931
- di 05 sep 2023, 20:38
- Forum: Archief
- Onderwerp: Fullrange EMS LB8 MKII
- Reacties: 9
- Weergaves: 931
Re: Fullrange EMS LB8 MKII
Bedankt voor jouw reactie. Ik twijfel nog tussen de LB8 en de LBEX om te wisselen in mijn back loaded horn systeem met Fostex FE-206E. Of wachten op een back loaded horn, dan wel bouwen, voor de LB12EX. Jij kan jouw LB8 laten beluisteren? En in welke omgeving woon je, misschien dat ik langs kan kome...
- wo 30 aug 2023, 21:00
- Forum: Archief
- Onderwerp: Fullrange EMS LB8 MKII
- Reacties: 9
- Weergaves: 931
Re: Fullrange EMS LB8 MKII
Goedenavond,
Zijn deze EMS nog te koop? Ik zie ze toevallig staan.
Alvast bedankt voor de reactie.
Grt uit Gouda,
Patrice
Zijn deze EMS nog te koop? Ik zie ze toevallig staan.
Alvast bedankt voor de reactie.
Grt uit Gouda,
Patrice
- ma 15 mar 2021, 12:41
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Phono Dude Rudolf, eigenwijs eigen draadje
- Reacties: 190
- Weergaves: 6119
Re: Phono Dude Rudolf, eigenwijs eigen draadje
Inderdaad de eerste maal dat ik iets meld hier op de website echter lees ik wel vaak het één en ander.
Ik ben niet zo heel technisch met stroompjes, meer mechanisch maar knutsel wel vaak met platenspelers, onlangs de DDAC1974 die bijna af is en nu de PhonoDude. Maar bedankt voor het verwelkommen!
Ik ben niet zo heel technisch met stroompjes, meer mechanisch maar knutsel wel vaak met platenspelers, onlangs de DDAC1974 die bijna af is en nu de PhonoDude. Maar bedankt voor het verwelkommen!
- ma 15 mar 2021, 9:43
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Phono Dude Rudolf, eigenwijs eigen draadje
- Reacties: 190
- Weergaves: 6119
Re: Phono Dude Rudolf, eigenwijs eigen draadje
Enige tijd geleden dat het topic actief was (bijna 3 jaar :? ) maar ik ga ook de PhonoDude bouwen, onderdelen zoals de trafoset bij AE, pcb's bij Doede en RIAA module zijn inmiddels besteld. Alleen de behuizing nog niet. Er is er 1 te koop kant en klaar met de afmetingen 410 x 330 x 100 mm. Misschie...
