Dit zijn 8'' kevlar woofers.
Ik heb ze gekocht voor een BR, gezien de hoge Qts stop ik ze maar in een TL.
Na een paar weken nog maar eens meten.
Er zijn 4 resultaten gevonden
- wo 26 nov 2014, 21:27
- Forum: Meten....
- Onderwerp: 4x Tronios
- Reacties: 4
- Weergaves: 331
- ma 24 nov 2014, 14:18
- Forum: Meten....
- Onderwerp: 4x Tronios
- Reacties: 4
- Weergaves: 331
Re: 4x Tronios
Niet ingebouwd, H of V maakt weinig of niets uit.
Ik ga de speakers nog een paar weken inspelen en t.z.t. de waarden nog eens posten.
Dank voor je reactie.
Ik ga de speakers nog een paar weken inspelen en t.z.t. de waarden nog eens posten.
Dank voor je reactie.
- zo 16 nov 2014, 12:25
- Forum: Meten....
- Onderwerp: 4x Tronios
- Reacties: 4
- Weergaves: 331
4x Tronios
Ik heb 4 bas speakers gekocht om wat te experimenteren. De Tronios 902.426. Op internet had in de T&S waarden gevonden, deze noem ik "data sheet 1" en Tronios heeft mij "Data sheet 2" gemaild. Overigens een snelle service van Tronios Toen ik deze speakers uitpakte viel gelijk...
- zo 16 nov 2014, 11:40
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Nieuw hier, even voorstellen.
- Reacties: 3
- Weergaves: 479
Nieuw hier, even voorstellen.
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Albert en woon in Vianen. M'n audio-hobby heeft jaren lang op een laag pitje gestaan, maar onlangs weer opgepakt. Dus 4 bas speakers gekocht en weer eens begonnen. Dit heeft gelijk een aantal vragen / onduidelijkheden gegeven maar deze post ik...
