Er zijn 7 resultaten gevonden

door roy1972
di 15 jan 2013, 15:48
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers
Reacties: 10
Weergaves: 1059

Re: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers

Ok dankje zal eens rond kijken op het forum.
Nu moet er ook later natuurlijk nog de surround speakers bij komen.
Zijn die er ook dan nog voor geschikt of toch alleen voor de muziek gebruiken.?
door roy1972
di 15 jan 2013, 15:34
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers
Reacties: 10
Weergaves: 1059

Re: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers

Hoe komen die lbvs speakers uit de bus kwa test.?
door roy1972
di 15 jan 2013, 12:35
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers
Reacties: 10
Weergaves: 1059

Re: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers

En als ik nu de filter en de speaker zou vervangen door de orginele.?
Scheelt natuurlijk wel nieuwe bouwen.
Of toch maar voor complete set gaan kijken.?

Roy
door roy1972
zo 13 jan 2013, 18:41
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers
Reacties: 10
Weergaves: 1059

Re: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers

Die heb ik toen kant en klaar gekocht.
Ja en toen waren we nog niet slim om te kijken wat erin zit. :(
Toen was het luisteren ok bevonden en mee genomen.
Heb er toen wel niet al te veel voor betaald dat weet ik wel.


Er zit idd een dt 94 in en een Philips erin.
door roy1972
zo 13 jan 2013, 16:18
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers
Reacties: 10
Weergaves: 1059

Re: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers

Hallo Roland.
Als het goed is het de vib 1.
Heb ik eens in de midden jaren 90 gekocht.

De speaker wsp 21 s 8 ohm kan ik niet meer vinden nieuw.

Roy
door roy1972
zo 13 jan 2013, 15:44
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers
Reacties: 10
Weergaves: 1059

Hulp gevraagd bij bouwen van set visaton speakers

Hallo allemaal. Ik wil mijn jbl surround speakers vervangen gaan door visaton speakers. Ik heb na jaren weer eens de visaton vib aan gesloten op de versterker. En daar komt toch een ander geluid uit als de jbl's. Ik zal alleen de activie sub moeten blijven gebruiken omdat daar de versterker zit inge...
door roy1972
wo 09 jan 2013, 23:35
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even Voor stellen
Reacties: 2
Weergaves: 260

Even Voor stellen

Hallo allemaal. Ik wil me ook even voor stellen. De naam is dus Roy en ik woon in zuidlimburg in de plaats Holtum. Ik hoop dat ik hier op het forum kan vinden wat ik zoek. Dit is hoe het nu eruit ziet bij mij. Maar dat wil ik de de toekomst gaan veranderen. Ben de kabels een beetje zat en ik wil nie...