Even Voor stellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
roy1972
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 09 jan 2013, 22:43
Locatie: Limburg Holtum

Even Voor stellen

Bericht door roy1972 »

Hallo allemaal.
Ik wil me ook even voor stellen.
De naam is dus Roy en ik woon in zuidlimburg in de plaats Holtum.
Ik hoop dat ik hier op het forum kan vinden wat ik zoek.
Dit is hoe het nu eruit ziet bij mij.
Maar dat wil ik de de toekomst gaan veranderen.
Ben de kabels een beetje zat en ik wil nieuwe speakers bij bouwen.
IK heb na jaren weer een een set visaton speakers naar onder gehaald van de zolder en deze hebben in de hoge tonen veel beter geluid als wat in de jbl zit.

Ik heb momenteel staan.
Samsung led 3d tv
Samsung blauray dvd met 3d.
Xtreamer prodigy media speler.
Nas myditto met 2x 2 t.
Harmon cardon avr 135 versterker.Jbl 7.1 met actieve subwoofer.
Dreambox 800 hd ontvanger.

Let niet op de zooi wil in de toekomst een tv wand meubel maken zodat alles weg is gewerkt.
En op zoek naar visaton surround speakers te maken welke het best uit komen dan bij de set.
Bijlagen
DSC06207.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even Voor stellen

Bericht door Henkjan »

Hallo Roy, welkom hier!
Dagobert
Berichten: 28
Lid geworden op: di 08 jan 2013, 12:42

Re: Even Voor stellen

Bericht door Dagobert »

Nog een Roy hier :P welkom
Plaats reactie