Dat ziet er allemaal erg gaaf uit. Het lijkt erop dat die van jou toch nog eerder af zijn dan die van mij.
Ik wacht dan ook weer met smart op de volgende post van een weekendje klussen met Tymen
Het is dan eindelijk zo verTymen schreef:
Erg leuk is dat er binnenkort nog iemand een draadje gaat openen waarin hij de bouw van een set Orion 3.5 met Thor woofers(!) gaat uiteenzetten. Helemaal super!