Er zijn 8 resultaten gevonden

door ben heylen
zo 29 mei 2011, 21:25
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: welke speakers en versterkers voor aan pc aan te sluiten
Reacties: 0
Weergaves: 158

welke speakers en versterkers voor aan pc aan te sluiten

Ik heb besloten na veel opspeurwerk toch geen staande boxen te plaatsen naast mn toekomstig jukebox. Hieronder heb ik een afbeelding geplaatst en hetgeen met de rode cirkel zijn speakers 1links-1rechts ingewerkt. Ik ga mijn speakers niet inwerken maar zichtbaar. De box heb ik al in het klad getekend...
door ben heylen
zo 29 mei 2011, 9:09
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: That's me
Reacties: 7
Weergaves: 488

Re: That's me

Ze zijn prima te maken, ook voor een beginner hoor! Wel erg kostbaar, en vooral de afwerking zo mooi zal niet meevallen. BTW: welkom welkom Ik heb gisteren eens gesurft voor de prijzen en inderdaad, wel zeer kostelijk. Is er geen ander merk dat daar aan kan tippen en dat betaalbaar is? Voor mijn 1s...
door ben heylen
zo 29 mei 2011, 8:57
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
Reacties: 18
Weergaves: 3669

Re: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]

SARK schreef:
Dat is een foto van de voorbereiding :wink: Onder het herstel versta ik het fineren van de kasten :mrgreen:
:oops:
door ben heylen
za 28 mei 2011, 20:39
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
Reacties: 18
Weergaves: 3669

Re: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]

SARK schreef:
ben heylen schreef:
Dat is echt zeer proper hersteld. :D
Ik mis even de foto's van de herstelde kasten, of weet jij meer Ben :-s

Afbeelding
door ben heylen
za 28 mei 2011, 19:53
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
Reacties: 18
Weergaves: 3669

Re: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]

Dat is echt zeer proper hersteld. :D
door ben heylen
za 28 mei 2011, 19:52
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Humble Homemade Hifi L' Orfeo
Reacties: 101
Weergaves: 7607

Re: Humble Homemade Hifi L' Orfeo

Hoi,

Ik heb namelijk een paar vragen, welk fineersoort is dit juist?
En de bovenste speaker wat is dat juist?

Kun je me hierover wat info geven? Groetjes Ben
door ben heylen
za 28 mei 2011, 17:39
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: That's me
Reacties: 7
Weergaves: 488

Re: That's me

Welkom! Dat lijkt me niet echt een beginnersprojekt.. Wel ik ben industriele technieker, dat laswerk van die jukebox is peulschil plus computer. Juist alleen heb ik bang voor die boxen. Kan alleen de maten niet zo goed lezen, ik wil daar echt geen kopie van maken, het moet leuk blijven. Maar ik moe...
door ben heylen
za 28 mei 2011, 10:04
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: That's me
Reacties: 7
Weergaves: 488

That's me

Hallo iedereen, Ik stel me eventjes voor. Mijn naam is Ben Heylen en ik kom van het Antwerpse. Ik was eerlijk gezegd me moe aan het zoeken naar winkels voor audio boxen tot ik op deze website terechtkwam. Ik moet eerlijk gezegd zeggen ik ben echt een leek. Ik zie dat jullie bepaalde technieken om bo...