Er zijn 8 resultaten gevonden
- zo 29 mei 2011, 21:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: welke speakers en versterkers voor aan pc aan te sluiten
- Reacties: 0
- Weergaves: 158
welke speakers en versterkers voor aan pc aan te sluiten
Ik heb besloten na veel opspeurwerk toch geen staande boxen te plaatsen naast mn toekomstig jukebox. Hieronder heb ik een afbeelding geplaatst en hetgeen met de rode cirkel zijn speakers 1links-1rechts ingewerkt. Ik ga mijn speakers niet inwerken maar zichtbaar. De box heb ik al in het klad getekend...
- zo 29 mei 2011, 9:09
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: That's me
- Reacties: 7
- Weergaves: 488
Re: That's me
Ze zijn prima te maken, ook voor een beginner hoor! Wel erg kostbaar, en vooral de afwerking zo mooi zal niet meevallen. BTW: welkom welkom Ik heb gisteren eens gesurft voor de prijzen en inderdaad, wel zeer kostelijk. Is er geen ander merk dat daar aan kan tippen en dat betaalbaar is? Voor mijn 1s...
- zo 29 mei 2011, 8:57
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
- Reacties: 18
- Weergaves: 3669
Re: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
SARK schreef:Dat is een foto van de voorbereidingOnder het herstel versta ik het fineren van de kasten
- za 28 mei 2011, 20:39
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
- Reacties: 18
- Weergaves: 3669
Re: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
SARK schreef:Ik mis even de foto's van de herstelde kasten, of weet jij meer Benben heylen schreef:Dat is echt zeer proper hersteld.

- za 28 mei 2011, 19:53
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
- Reacties: 18
- Weergaves: 3669
Re: Opnieuw fineren van oude luidsprekers [hulp gevraagd]
Dat is echt zeer proper hersteld. 
- za 28 mei 2011, 19:52
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Humble Homemade Hifi L' Orfeo
- Reacties: 101
- Weergaves: 7607
Re: Humble Homemade Hifi L' Orfeo
Hoi,
Ik heb namelijk een paar vragen, welk fineersoort is dit juist?
En de bovenste speaker wat is dat juist?
Kun je me hierover wat info geven? Groetjes Ben
Ik heb namelijk een paar vragen, welk fineersoort is dit juist?
En de bovenste speaker wat is dat juist?
Kun je me hierover wat info geven? Groetjes Ben
- za 28 mei 2011, 17:39
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: That's me
- Reacties: 7
- Weergaves: 488
Re: That's me
Welkom! Dat lijkt me niet echt een beginnersprojekt.. Wel ik ben industriele technieker, dat laswerk van die jukebox is peulschil plus computer. Juist alleen heb ik bang voor die boxen. Kan alleen de maten niet zo goed lezen, ik wil daar echt geen kopie van maken, het moet leuk blijven. Maar ik moe...
- za 28 mei 2011, 10:04
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: That's me
- Reacties: 7
- Weergaves: 488
That's me
Hallo iedereen, Ik stel me eventjes voor. Mijn naam is Ben Heylen en ik kom van het Antwerpse. Ik was eerlijk gezegd me moe aan het zoeken naar winkels voor audio boxen tot ik op deze website terechtkwam. Ik moet eerlijk gezegd zeggen ik ben echt een leek. Ik zie dat jullie bepaalde technieken om bo...
