Hieronder heb ik een afbeelding geplaatst en hetgeen met de rode cirkel zijn speakers 1links-1rechts ingewerkt. Ik ga mijn speakers niet inwerken maar zichtbaar.
De box heb ik al in het klad getekend en zou 45cm diep zijn en een 60cm lang en de hoogte dat weet ik niet.
Wat zouden jullie mij kunnen adviseren van speakers? en versterker?
Ik denk dat een 150 a 200watt voldoende is in huis.
Vanaf de versterker ga ik dit aan de pc aansluiten dus die versterker moet zeker aansluitbaar zijn voor de pc.
Groetjes Ben

