Er zijn 9 resultaten gevonden

door Clemens
zo 09 feb 2014, 14:33
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Quadral bass driver
Reacties: 2
Weergaves: 272

Re: Quadral bass driver

Dank u
Ik ga is opzoek naar het vloeibare rubber/latex.
zit er idd goed te doen uit, en het is idd alleen dat kleine gaatje.
door Clemens
zo 09 feb 2014, 10:22
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Quadral bass driver
Reacties: 2
Weergaves: 272

Quadral bass driver

Hallo Ik heb een nog een setje Quadral platin speakers staan die ik op het moment gebruik al rear speakers. Nu heeft de kat er zijn nagel een keer in gezet :evil: En de surrounding is aan 1 kant een beetje los geraakt. Ik vermoed dat de driver verder niet echt wat mankeert en dus zou ik hem willen r...
door Clemens
zo 02 feb 2014, 9:47
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: 3weg Systeem
Reacties: 9
Weergaves: 557

Re: 3weg Systeem

Ik heb inmiddels het hout binnen gekregen en heb gisteren de eerste kast in elkaar gezet.
De reactie waardeer ik zeker, maar ben toch bij mijn drivers gebleven.
Hier wat foto's van hoe het er voor staat.
door Clemens
wo 15 jan 2014, 21:11
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: woofer vervangen magnat msp60
Reacties: 12
Weergaves: 705

Re: woofer vervangen magnat msp60

http://www.magnatmuseum.nl/Index%20MSP% ... 0units.htm

Misschien heb je hier wat aan?
Of zijn dat de standaard drivers die je er in hebt zitten?

Gr Clemens
door Clemens
wo 15 jan 2014, 17:36
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: 3weg Systeem
Reacties: 9
Weergaves: 557

Re: 3weg Systeem

Ze komen idd relatief kort tegen de muur te staan.
En rustiger bedoel je voor het oog of kwa klank?
door Clemens
wo 15 jan 2014, 17:26
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: 3weg Systeem
Reacties: 9
Weergaves: 557

Re: 3weg Systeem

Zo ik heb even het ontwerp er bij gepakt.
En dit zou het eindresultaat moeten zijn.
Er komt denk ik een losse bak onder voor het filter en dan op een paar spikes
door Clemens
za 11 jan 2014, 13:55
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: 3weg Systeem
Reacties: 9
Weergaves: 557

Re: 3weg Systeem

De kast zal niet een te moeilijk ontwerp zijn, vervaardigd van 18mm MDF Zal het schetsje wel keertje opt forum zetten. Wat het filter betreft die ga ik zelf niet maken. (zo ver ben ik nog niet met de kennis) Een forum lid van hier gaat ze samen stellen (Bert) Ik heb deze drivers de w21 en de XT300 u...
door Clemens
za 11 jan 2014, 9:34
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: 3weg Systeem
Reacties: 9
Weergaves: 557

3weg Systeem

Hallo allemaal

Ik ben bezig met een nieuw 3weg systeem, en dacht laat is kijken wat jullie hier van vinden.

Laag : Scan Speak 21W/8555-01
Midden : Vifa/ScanSpeak p17WJ-00
Hoog : Vifa XT 300

Gr Clemens
door Clemens
za 11 jan 2014, 9:28
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Voorstellen.
Reacties: 1
Weergaves: 508

Voorstellen.

Hallo beste Zelfbouwers en audio liefhebbers Ik ben nieuw hier op dit forum (al wel een beste tijd geleden geregistreerd) Mijn naam is Clemens ben 27 jaar en heb een hobby/passie voor audio. Omdat ik bezig ben met het bouwen van mijn nieuwe 3 weg kasten dacht ik laat ik eens wat info halen en delen....