idd maar niet van hem gekocht.ray5150 schreef:
Er zijn 14 resultaten gevonden
- wo 13 jan 2016, 19:11
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: filters aanpassen
- Reacties: 3
- Weergaves: 368
Re: filters aanpassen
- wo 13 jan 2016, 18:12
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: filters aanpassen
- Reacties: 3
- Weergaves: 368
filters aanpassen
beste forumleden. ik heb onlangs 2 paar speakers gekocht (zie foto) een paar AQUABLUE (center speakers) en ook een paar monitors maar dit was eigenlijk niet de bedoeling. tot mijn grote verbazing spelen de monitors beter dan de AQUABLUE speakers. de speakers hebben als bezetting de zelfde woofer c95...
- za 09 jun 2012, 9:47
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: welke accuton drivers voor 2 weg
- Reacties: 8
- Weergaves: 455
Re: welke accuton drivers voor 2 weg
als je dan weer deze ziet: C173-6-191E http://www.accuton.de/grafik/diagramme/C173-6-191E%20FFT.jpg ik neem aan dat je de E aanbeveeld. vind die met die zwarte puntjes minder mooi :-# tja, het oog wil ook wat :lol: is miss de 220 serie een optie? zijn wel wat duurder maar gaan miss ook wat lager. m...
- za 09 jun 2012, 9:37
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: welke accuton drivers voor 2 weg
- Reacties: 8
- Weergaves: 455
Re: welke accuton drivers voor 2 weg
mijn excuses 
- za 09 jun 2012, 7:03
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: welke accuton drivers voor 2 weg
- Reacties: 8
- Weergaves: 455
Re: welke accuton drivers voor 2 weg
niemand???
- vr 08 jun 2012, 19:00
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: welke accuton drivers voor 2 weg
- Reacties: 8
- Weergaves: 455
welke accuton drivers voor 2 weg
Hallo,
Ben van plan een monitor te maken met thiel units.
Zou een diapason astera look willen.
Maar weet niet goed welke drivers ik het beste zou nemen.
Kan iemand hier een voorstel doen?
zelf dacht ik voor:
C30-6-023 met C173-6-191
Is dit een goede keuze?
Alle tips zijn welkom.
mvg.
Ben van plan een monitor te maken met thiel units.
Zou een diapason astera look willen.
Maar weet niet goed welke drivers ik het beste zou nemen.
Kan iemand hier een voorstel doen?
zelf dacht ik voor:
C30-6-023 met C173-6-191
Is dit een goede keuze?
Alle tips zijn welkom.
mvg.
- za 01 mei 2010, 7:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Humble Statement
- Reacties: 594
- Weergaves: 28446
Re: Humble Statement
hallo,
prachtig gewoon.
zou ik zo vrij mogen zijn iemand om bouwtekeningen te vragen.
mocht ik hier ook ooit aan beginnen (wil op het eind ook een 7.1)
en is er iemand die filters kan maken. hier ken ik echt niets van.
alvast bedankt.
mvg. Kevin
prachtig gewoon.
zou ik zo vrij mogen zijn iemand om bouwtekeningen te vragen.
mocht ik hier ook ooit aan beginnen (wil op het eind ook een 7.1)
en is er iemand die filters kan maken. hier ken ik echt niets van.
alvast bedankt.
mvg. Kevin
- do 29 apr 2010, 16:06
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: css sdx 15 sub welke kast?
- Reacties: 21
- Weergaves: 564
Re: css sdx 15 sub welke kast?
Op 2 ohm spelen lijkt me vrij heftig voor je amp. een goede PA versterker leek mij een goede oplossing. niet? Ik heb hem wel eens gesimuleerd in een 250 liter br kast getuned op 15 Hz. Dan haal je 114dB op 15 Hz en breek je je huis af. en hoe moet die kast er dan uitzien. alvast bedankt. mvg. kevin
- do 29 apr 2010, 15:40
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: css sdx 15 sub welke kast?
- Reacties: 21
- Weergaves: 564
Re: css sdx 15 sub welke kast?
hallo, ik heb een paar jaar terug alles naar de kelder verhuisd zodat ik mijn gang kan gaan. (je weet wel WAF) dus ik heb de kelder zij de badkamer lol. ik wil gewoon er uithalen wat er in zit. zo laag mogelijk. heb de plaats dus waarom niet. en het kan nog leuk worden dan. :lol: heb het nog niet he...
- do 29 apr 2010, 11:50
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: css sdx 15 sub welke kast?
- Reacties: 21
- Weergaves: 564
Re: css sdx 15 sub welke kast?
hallo, het staat vast het word beton :lol: heb hier een site http://arolio.free.fr/albedo-beton/albb1.html#anchor (klik op suite om verder te gaan) waar ze isomo gebruiken voor de binnenmal. en snijden het er later gewoon uit. het is altijd beter de kast in 1 keer te bouwen dan in 2 keer. zit er ech...
- di 27 apr 2010, 23:28
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: css sdx 15 sub welke kast?
- Reacties: 21
- Weergaves: 564
- di 27 apr 2010, 20:45
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: css sdx 15 sub welke kast?
- Reacties: 21
- Weergaves: 564
Re: css sdx 15 sub welke kast?
De Betonnix is in 2 keer gegoten. hij had blijkbaar wel moeilijkheden met de platen er terug af te krijgen. ben geen bouwvakker wel bakker :mrgreen: is het wel niet zo dat een betonnen kist het geluid harder reflecteert in de kast welk materiaal kan ik dan het beste binnen in gebruiken om te dempen....
- di 27 apr 2010, 11:52
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: css sdx 15 sub welke kast?
- Reacties: 21
- Weergaves: 564
css sdx 15 sub welke kast?
hallo, daar ik lang geleden een sdx sub heb gekocht zou ik deze eindelijk eens in en kast willen plaatsen en dan gebruiken in mijn ht natuurlijk. daar het meteen mijneerste project word zit ik wel met wat vragen, heb al veel gelezen en gezien maar toch :mrgreen: wat mij aanspreekt is een betonnen ka...
- wo 21 apr 2010, 11:32
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: 30L Sub met Dayton RSS265HF-4
- Reacties: 44
- Weergaves: 2609
Re: 30L Sub met Dayton RSS265HF-4
hallo,
zijn er nog vorderingen?
mvg. kevin
zijn er nog vorderingen?
mvg. kevin
