Er zijn 204 resultaten gevonden
- ma 18 mei 2026, 8:47
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3561
- Weergaves: 66545
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Het voordeel van een eigen luisterruimte <3
- wo 18 mar 2026, 9:05
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Lossless Spotify
- Reacties: 15
- Weergaves: 933
Re: Lossless Spotify
Ik lees net dat Spotify bit perfect (exclusive) gaat aanbieden.
Eerst Windows pc dan Apple.
https://community.spotify.com/t5/Comm ... /7371590
Eerst Windows pc dan Apple.
https://community.spotify.com/t5/Comm ... /7371590
- za 07 mar 2026, 11:45
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 254784
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mooi setje, al heb je ze nieuw voor 275,- per set thuis VISATON AL 130 M high-end middentoner Bieden https://link.marktplaats.nl/m2373625843?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons https://link.marktplaats.nl/m2374277883?utm_source=...
- za 07 mar 2026, 11:43
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 254784
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Cool, ik had ze ook wel willen proberen. Heb ook de 2340 van mundorf maar dan met accuton c79. Maar die gaan minder laag in OB.
- za 21 feb 2026, 20:41
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kick back van tafelcirkelzaag
- Reacties: 22
- Weergaves: 3925
Re: kick back van tafelcirkelzaag
Ja, heel slecht idd.
- za 21 feb 2026, 16:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ultimate Desktop Monitor
- Reacties: 399
- Weergaves: 13867
Re: Ultimate Desktop Monitor
Prachtig gemaakt.
- vr 20 feb 2026, 9:39
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kick back van tafelcirkelzaag
- Reacties: 22
- Weergaves: 3925
Re: kick back van tafelcirkelzaag
Deze ook fijn
- vr 20 feb 2026, 9:24
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: kick back van tafelcirkelzaag
- Reacties: 22
- Weergaves: 3925
Re: kick back van tafelcirkelzaag
[medua][/media]
Ik vond dit een helder verhaal
Ik vond dit een helder verhaal
- zo 08 feb 2026, 20:38
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 13e luisterdag Oost Nederland zaterdag 7 februari 2026
- Reacties: 218
- Weergaves: 9392
- zo 01 feb 2026, 17:34
- Forum: Archief
- Onderwerp: DeWALT DWE7485 Zaagtafel (verkocht)
- Reacties: 4
- Weergaves: 288
- zo 28 dec 2025, 17:39
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
- Reacties: 18
- Weergaves: 664
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ja dat klopt, geen interesse meer. Normaals dank. Dank voor je uitgebreide reactie. Er zit dus geen usb-ingang op als ik het goed lees? De rest is allemaal goed maar ik wil hem op mijn werkkamer aan de laptop hangen. Mocht er usb op zitten dan neem ik hem graag over. Ruben Ik heb hem van Jeroen zelf...
- zo 28 dec 2025, 14:13
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
- Reacties: 18
- Weergaves: 664
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Dank voor je uitgebreide reactie. Er zit dus geen usb-ingang op als ik het goed lees? De rest is allemaal goed maar ik wil hem op mijn werkkamer aan de laptop hangen. Mocht er usb op zitten dan neem ik hem graag over. Ruben Ik heb hem van Jeroen zelf overgenomen en nadien niet opengeschroefd. Welke ...
- zo 28 dec 2025, 0:31
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
- Reacties: 18
- Weergaves: 664
Re: Nog wat spullen voor ZBA dag in Hengelo
Ik heb mogelijk interesse in de daudio dac.
Kun je daar iets meer over vertellen?
Welke chip zit erin bijv., beschikbare sample- en bitrates, welke aansluitingen en de benodigde voeding?
Dank alvast!
Ruben
Kun je daar iets meer over vertellen?
Welke chip zit erin bijv., beschikbare sample- en bitrates, welke aansluitingen en de benodigde voeding?
Dank alvast!
Ruben
- ma 22 dec 2025, 20:07
- Forum: Streaming Media/Apparatuur
- Onderwerp: Dedicated klein tabletje voor muziekstreaming
- Reacties: 8
- Weergaves: 284
Re: Dedicated klein tabletje voor muziekstreaming
Ik gebruikte een Microsoft Surface Go met een 5V Sbooster.
- zo 23 nov 2025, 16:24
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3561
- Weergaves: 66545
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Zo'n bezoeker probeert toch door deze vraag te stellen voorzichtig te peilen of je zelf ook hoort dat het niet klopt en of je daar dan mee komt. Groetjes Olaf Ik kan nog wel andere redenen bedenken waarom iemand deze vraag stelt. Walt heeft al heel wat aangepast in zijn set de afgelopen jaren. Miss...
- wo 05 nov 2025, 21:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Ja, steeds beter:
Tweede orde op 500hz en 2200hz
Low pass 3.3mH en 82uF low pass
Band pass 47uF 1e orde & .82mH en 10uF
High pass: 9uF en .39mH
Een serie weerstand van 4,7 ohm voor de mid en 33 ohm parallel
Een L pad voor de tweet met R1 4,7 ohm en R2 33 ohm parallel
Tweede orde op 500hz en 2200hz
Low pass 3.3mH en 82uF low pass
Band pass 47uF 1e orde & .82mH en 10uF
High pass: 9uF en .39mH
Een serie weerstand van 4,7 ohm voor de mid en 33 ohm parallel
Een L pad voor de tweet met R1 4,7 ohm en R2 33 ohm parallel
- za 19 jul 2025, 13:40
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Tweede orde op 375hz en 3000hz
Low pass 3.9mH en 82uF low pass
Band pass 47uF en 3.9mH & .56mH en 10uF
High pass: 9uF en .22mH
Een serie weerstand van 4,7 ohm voor de mid
Een L pad voor de tweet met R1 3,3 ohm en R2 4,7 ohm
Low pass 3.9mH en 82uF low pass
Band pass 47uF en 3.9mH & .56mH en 10uF
High pass: 9uF en .22mH
Een serie weerstand van 4,7 ohm voor de mid
Een L pad voor de tweet met R1 3,3 ohm en R2 4,7 ohm
- za 19 jul 2025, 7:52
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Ik heb gisteravond de mid wat zachter gezet en daar knapte het al enorm van op.
- vr 18 jul 2025, 23:02
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Als ik ga luisteren, haal ik ze 40 cm uit de hoek.
- vr 18 jul 2025, 22:51
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Staan op wieltjes
- vr 18 jul 2025, 0:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Een eerste versie in stereo nu.
Ik ben er nog (lang) niet.
Ik ben er nog (lang) niet.
- zo 23 mar 2025, 15:01
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Ja, thanks dre. Dat was ongeveer het enige dat ik kon vinden en wat opmerkingen van Jeroen _D over deze 2340.
Verder dat ie in een Magico zat.
De mid is een c79 maar dan die nieuwere naam.
Verder dat ie in een Magico zat.
De mid is een c79 maar dan die nieuwere naam.
- zo 23 mar 2025, 12:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Dipoolversie zonder vilt. Ik heb het vilt nog wel.
- zo 23 mar 2025, 12:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Re: Accuton Eton Mundorf
Die Etons zijn aangepast door de vorige eigenaar.
De Mundorf is een 2340. Weinig over te vinden.
De Mundorf is een 2340. Weinig over te vinden.
- zo 23 mar 2025, 11:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Accuton Eton Mundorf
- Reacties: 21
- Weergaves: 842
Accuton Eton Mundorf
Er lag nog van alles op zolder 
De komende tijd maar eens rustig gaan knutselen aan een filter
De komende tijd maar eens rustig gaan knutselen aan een filter
