Harman Kardon HK 980
heb hem zelf ook!
Uitgangsvermogen (per luidspreker) 80 watt
Analoog in
6
Analoog uit
2
Pre-out
Platenspeler-aansluiting
Meerkanaals input
Luidspreker selector A+B
Multi-Zone mogelijkheid
Source Direct
Afstandsbediening
Gewicht
12,7 kg
Er zijn 13 resultaten gevonden
- wo 01 dec 2010, 0:00
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: tips voor versterkers / receivers gevraagd
- Reacties: 14
- Weergaves: 711
- vr 17 sep 2010, 20:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Ga Voor Goud - Desktop TL Speaker - Elektor Audio 2008
- Reacties: 93
- Weergaves: 10215
Re: Ga Voor Goud - Desktop TL Speaker - Elektor Audio 2008
Ik ben ze inmiddels ook aan het maken, hout is gezaagd
Er staat nergens een filter vermeld ... is er geen filter nodig ?
Er staat nergens een filter vermeld ... is er geen filter nodig ?
- di 26 jan 2010, 13:52
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: DAC beneden 1000 euro
- Reacties: 15
- Weergaves: 1761
Re: DAC beneden 1000 euro
Je zou ook een Emu 0404 kunnen gebruiken als dac, deze gebruikt de akm 4396 chip en staat zeer goed bekend! Gebruik hem zelf ook en kan zeggen dat hij duidelijk veel beter klinkt dan de dac in mijn Harman Kardon HD 970. Om er toch nog een zelfbouwtintje aan toe te voegen zou je er een voeding bij ku...
- zo 29 nov 2009, 11:52
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
Zo! de boxen zitten in elkaar en de eerste lagen grondverf hebben ze ook gehad Heb ze heel simpel gehouden omdat ik het voor computer speakers al lastig genoeg vond ;) http://farm3.static.flickr.com/2581/4143502980_5824bced43_o.jpg Vond ze zelfs zo goed dat ze even met versterker (t-amp) die ik ervo...
- vr 27 nov 2009, 15:30
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
Bedankt Henk Jan & Arjan!!!
De soldeerbout is inmiddels aan het opwarmen
Het eindresultaat zal ik nog even posten
De soldeerbout is inmiddels aan het opwarmen
Het eindresultaat zal ik nog even posten
- vr 27 nov 2009, 14:56
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
ahh oke zelfs dat is nog niet helemaal duidelijk
bedoel je zo? :

bedoel je zo? :

- vr 27 nov 2009, 13:43
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
Bouw tot nu toe:

Filter onderdelen:


Filter onderdelen:

- vr 27 nov 2009, 13:02
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
Van de filter onderdelen staat hier beneden een fototje
* had ik het allemaal even wat te makkelijk ingeschat *
* had ik het allemaal even wat te makkelijk ingeschat *
- vr 27 nov 2009, 13:01
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
nou mijn filter onderdelen zijn binnen! maar om te voorkomen dat ik de boel helemaal verkeerd ga solderen .... zou iemand me kunnen vertellen hoe het precies op elkaar en de speaker aangesloten moet worden?
- do 26 nov 2009, 8:56
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
Wouter bedankt voor je reactie! ik heb het ct-222 ontwerp aangepast aan de breedte van de picolino
en de benodigde filter onderdelen besteld bij caps 'n coils
nu hopen dat het beter klinkt als het in elkaar zit
en de benodigde filter onderdelen besteld bij caps 'n coils
nu hopen dat het beter klinkt als het in elkaar zit
- wo 25 nov 2009, 12:55
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
Nee lijkt me niet is heel simpel aangesloten:
Versterker -> poolklem -> speaker
Versterker -> poolklem -> speaker
- wo 25 nov 2009, 11:03
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
Re: HELP... toch een filter nodig?
Alle hulp is welkom dus als het voor me wil simuleren in boxsim graag! De ct-222 is idd smal misschien wel te smal maar kon zo
geen ander ontwerp vinden voor op m'n bureau.
Breeder zou wel mogen dieper & hoger liever niet.
geen ander ontwerp vinden voor op m'n bureau.
Breeder zou wel mogen dieper & hoger liever niet.
- wo 25 nov 2009, 10:30
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: HELP... toch een filter nodig?
- Reacties: 18
- Weergaves: 670
HELP... toch een filter nodig?
Ik dacht laat ik eens speakers maken voor bij mijn computer. Laatst toevallig in een zaak picolino's horen spelen dus gelijk 2x Vifa 9 BG 119/8 gekocht! Hier een simpel kastje bij gemaakt aangesloten en.......... DRAMATISCH! onder de 300hz niks daarboven totaal uit balans heel scherp Hoofdpijn! Er w...
