Er zijn 59 resultaten gevonden

door EJH
zo 05 aug 2012, 10:45
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Vifa premium 11
Reacties: 5
Weergaves: 544

Re: Vifa premium 11

Ik heb ze ook,klinkt heerlijk 8)
door EJH
wo 14 sep 2011, 16:32
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Nog 1 van de standaard kastjes,ik zit er nu naar te luisteren en ze klinken geweldig. :kwijl:
door EJH
wo 14 sep 2011, 16:25
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Alvast een foto :D
door EJH
di 13 sep 2011, 23:22
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

ok,bedankt voor de info.
mvg Edwin
door EJH
di 13 sep 2011, 23:11
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Hij is modelmaker bij Marin.(scheepsmodellen)
Ik moet nog 1 speaker opbouwen dan zijn ze klaar, morgen weer foto's. :)
Het lijkt trouwens net of de center zachter klinkt dan de orginele p11 kast,kan de kastvorm daar invloed op hebben ? :-s
door EJH
zo 11 sep 2011, 19:34
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Mijn vader heeft het zaagwerk gedaan. =D>
door EJH
za 10 sep 2011, 14:23
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Ze staan in de olie,zo nog uitpoetsen en dan een poosje drogen. 8)
door EJH
wo 07 sep 2011, 12:47
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Van achteren. Het achterpaneel wordt er in geschroefd.
door EJH
di 06 sep 2011, 20:15
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Net even een foto gemaakt :D
door EJH
ma 05 sep 2011, 22:21
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Ze staan in de lijmklemmen :) ,ik ben alleen de camera vergeten dus nog geen plaatjes :oops:
door EJH
wo 31 aug 2011, 22:47
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Morgen wordt er een begin gemaakt met het hout(zagen/schaven),en volgens de planning gaan we maandagavond gaten frezen en lijmen. :rock:
door EJH
wo 31 aug 2011, 18:18
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Geschuurd en in de spuitplamuur.
door EJH
di 30 aug 2011, 20:44
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

vandaag luidsprekerstandaards gemaakt op mijn werk.
door EJH
ma 29 aug 2011, 19:38
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

Re: premium surroundset

Een sub heb ik wel maar is ook van Tannoy en moet ook nog een keer het veld ruimen voor een echte sub. :D
door EJH
wo 24 aug 2011, 22:37
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: premium surroundset
Reacties: 25
Weergaves: 1028

premium surroundset

Tijd voor een upgrade van mijn surround,de Tannoy set moet plaats maken voor een mooie zelfbouwset. De keuze is gevallen op de Vifa premium 11,past mooi bij de premium 22 die ik al heb. Ik heb er 3 aangeschaft, 1 wordt er aangepast om als center te dienen. De kast wordt smaller en hoger(om plat te l...
door EJH
za 28 aug 2010, 20:56
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: avatar op br werkt niet.
Reacties: 17
Weergaves: 480

Re: avatar op br werkt niet.

schijnbaar kun je er zelf niets mee(nog niet)! ze vroegen of ik de film er ook bij wilde doen.
ik heb trouwens liever dat hun iets verkloten dan ikzelf :lol:
door EJH
do 26 aug 2010, 23:49
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: avatar op br werkt niet.
Reacties: 17
Weergaves: 480

Re: avatar op br werkt niet.

Eindelijk is er een update! :) De br.speler moet er wel voor terug naar NAD. :-s
door EJH
do 10 jun 2010, 21:10
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Vifa Format
Reacties: 43
Weergaves: 3716

Re: Vifa Format

Wat Arno zegt klopt wel ja , maar zo zijn er nog wel meer dingen die een rol spelen in het wel of niet scheuren van een kast.
Een apart topic over massief hout met ervaringen/tips/trucs en veel ploatjes is wel interessant en leerzaam :)
door EJH
wo 09 jun 2010, 22:46
Forum: Oude Showcases
Onderwerp: Vifa Format
Reacties: 43
Weergaves: 3716

Re: Vifa Format

Als ik jouw was zou ik toch proberen om die kasten te redden. Welke houtsoort is het trouwens? Het lijken wel van die meubelpanelen,die zouden eigenlijk niet zo mogen scheuren. Zeker teveel spanning in de kast,erg jammer. :( Er is wel spul om die scheuren dicht te maken,ben alleen de naam even kwijt...
door EJH
vr 07 mei 2010, 22:01
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: avatar op br werkt niet.
Reacties: 17
Weergaves: 480

Re: avatar op br werkt niet.

Bij NAD is het probleem met avatar bekend en zijn ze bezig met een update,ik moet dus nog even geduld hebben :roll:
door EJH
di 04 mei 2010, 22:45
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: avatar op br werkt niet.
Reacties: 17
Weergaves: 480

Re: avatar op br werkt niet.

nee hij is niet aangesloten op internet,zal ik eens proberen.
er staat trouwens niets over updates in de handleiding :?
door EJH
ma 03 mei 2010, 23:12
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: avatar op br werkt niet.
Reacties: 17
Weergaves: 480

avatar op br werkt niet.

ik kan de blueray van avatar niet afspelen op mijn br.speler , er komt een stukje tekst over een mogelijke update voor optimale beeld en geluidskwaliteit en dan schakelt de speler helemaal uit. verder speelt hij alles tot nu toe :? op internet kan ik niets vinden over een update voor mijn speler(nie...
door EJH
di 29 dec 2009, 21:54
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: Laten zagen/frezen/cnc'en van Visaton Bigou!
Reacties: 8
Weergaves: 1006

Re: Laten zagen/frezen/cnc'en van Visaton Bigou!

meteen doen , daar kun je zelf niet voor gaan lopen kloten! :)
door EJH
ma 28 dec 2009, 22:27
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Speakers Aansluiten Hulp Nodig !
Reacties: 26
Weergaves: 4898

Re: Speakers Aansluiten Hulp Nodig !

Als het goed is heb je een ISO aansluiting aan de bedrading van je radio (staat niet op de foto). Je hebt dan 1 stekkerblok waar 2 stekkers in moeten of 2 stekker blokken voor 2 stekkers, het blokje waar 8 draden aan zitten is voor je speakers (4 uitgangen is 8 draden ),zo te zien een gesteepte en e...
door EJH
wo 07 okt 2009, 22:35
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: onaangename lucht
Reacties: 18
Weergaves: 3602

Re: onaangename lucht

Mdf kan weldegelijk flink gaan meuren als het vochtig is geweest :-&
Ik hoop voor je dat het wegtrekt(anders een geurboompje erin hangen :) )