Er zijn 59 resultaten gevonden
- zo 05 aug 2012, 10:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa premium 11
- Reacties: 5
- Weergaves: 544
Re: Vifa premium 11
Ik heb ze ook,klinkt heerlijk 
- wo 14 sep 2011, 16:32
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Nog 1 van de standaard kastjes,ik zit er nu naar te luisteren en ze klinken geweldig. 
- wo 14 sep 2011, 16:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Alvast een foto 
- di 13 sep 2011, 23:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
ok,bedankt voor de info.
mvg Edwin
mvg Edwin
- di 13 sep 2011, 23:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Hij is modelmaker bij Marin.(scheepsmodellen)
Ik moet nog 1 speaker opbouwen dan zijn ze klaar, morgen weer foto's.
Het lijkt trouwens net of de center zachter klinkt dan de orginele p11 kast,kan de kastvorm daar invloed op hebben ?
Ik moet nog 1 speaker opbouwen dan zijn ze klaar, morgen weer foto's.
Het lijkt trouwens net of de center zachter klinkt dan de orginele p11 kast,kan de kastvorm daar invloed op hebben ?
- zo 11 sep 2011, 19:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Mijn vader heeft het zaagwerk gedaan. 
- za 10 sep 2011, 14:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Ze staan in de olie,zo nog uitpoetsen en dan een poosje drogen. 
- wo 07 sep 2011, 12:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Van achteren. Het achterpaneel wordt er in geschroefd.
- di 06 sep 2011, 20:15
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Net even een foto gemaakt 
- ma 05 sep 2011, 22:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Ze staan in de lijmklemmen
,ik ben alleen de camera vergeten dus nog geen plaatjes 
- wo 31 aug 2011, 22:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Morgen wordt er een begin gemaakt met het hout(zagen/schaven),en volgens de planning gaan we maandagavond gaten frezen en lijmen. 
- wo 31 aug 2011, 18:18
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Geschuurd en in de spuitplamuur.
- di 30 aug 2011, 20:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
vandaag luidsprekerstandaards gemaakt op mijn werk.
- ma 29 aug 2011, 19:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
Re: premium surroundset
Een sub heb ik wel maar is ook van Tannoy en moet ook nog een keer het veld ruimen voor een echte sub. 
- wo 24 aug 2011, 22:37
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: premium surroundset
- Reacties: 25
- Weergaves: 1028
premium surroundset
Tijd voor een upgrade van mijn surround,de Tannoy set moet plaats maken voor een mooie zelfbouwset. De keuze is gevallen op de Vifa premium 11,past mooi bij de premium 22 die ik al heb. Ik heb er 3 aangeschaft, 1 wordt er aangepast om als center te dienen. De kast wordt smaller en hoger(om plat te l...
- za 28 aug 2010, 20:56
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: avatar op br werkt niet.
- Reacties: 17
- Weergaves: 480
Re: avatar op br werkt niet.
schijnbaar kun je er zelf niets mee(nog niet)! ze vroegen of ik de film er ook bij wilde doen.
ik heb trouwens liever dat hun iets verkloten dan ikzelf
ik heb trouwens liever dat hun iets verkloten dan ikzelf
- do 26 aug 2010, 23:49
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: avatar op br werkt niet.
- Reacties: 17
- Weergaves: 480
Re: avatar op br werkt niet.
Eindelijk is er een update!
De br.speler moet er wel voor terug naar NAD. 
- do 10 jun 2010, 21:10
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Vifa Format
- Reacties: 43
- Weergaves: 3716
Re: Vifa Format
Wat Arno zegt klopt wel ja , maar zo zijn er nog wel meer dingen die een rol spelen in het wel of niet scheuren van een kast.
Een apart topic over massief hout met ervaringen/tips/trucs en veel ploatjes is wel interessant en leerzaam
Een apart topic over massief hout met ervaringen/tips/trucs en veel ploatjes is wel interessant en leerzaam
- wo 09 jun 2010, 22:46
- Forum: Oude Showcases
- Onderwerp: Vifa Format
- Reacties: 43
- Weergaves: 3716
Re: Vifa Format
Als ik jouw was zou ik toch proberen om die kasten te redden. Welke houtsoort is het trouwens? Het lijken wel van die meubelpanelen,die zouden eigenlijk niet zo mogen scheuren. Zeker teveel spanning in de kast,erg jammer. :( Er is wel spul om die scheuren dicht te maken,ben alleen de naam even kwijt...
- vr 07 mei 2010, 22:01
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: avatar op br werkt niet.
- Reacties: 17
- Weergaves: 480
Re: avatar op br werkt niet.
Bij NAD is het probleem met avatar bekend en zijn ze bezig met een update,ik moet dus nog even geduld hebben 
- di 04 mei 2010, 22:45
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: avatar op br werkt niet.
- Reacties: 17
- Weergaves: 480
Re: avatar op br werkt niet.
nee hij is niet aangesloten op internet,zal ik eens proberen.
er staat trouwens niets over updates in de handleiding
er staat trouwens niets over updates in de handleiding
- ma 03 mei 2010, 23:12
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: avatar op br werkt niet.
- Reacties: 17
- Weergaves: 480
avatar op br werkt niet.
ik kan de blueray van avatar niet afspelen op mijn br.speler , er komt een stukje tekst over een mogelijke update voor optimale beeld en geluidskwaliteit en dan schakelt de speler helemaal uit. verder speelt hij alles tot nu toe :? op internet kan ik niets vinden over een update voor mijn speler(nie...
- di 29 dec 2009, 21:54
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Laten zagen/frezen/cnc'en van Visaton Bigou!
- Reacties: 8
- Weergaves: 1006
Re: Laten zagen/frezen/cnc'en van Visaton Bigou!
meteen doen , daar kun je zelf niet voor gaan lopen kloten! 
- ma 28 dec 2009, 22:27
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Speakers Aansluiten Hulp Nodig !
- Reacties: 26
- Weergaves: 4898
Re: Speakers Aansluiten Hulp Nodig !
Als het goed is heb je een ISO aansluiting aan de bedrading van je radio (staat niet op de foto). Je hebt dan 1 stekkerblok waar 2 stekkers in moeten of 2 stekker blokken voor 2 stekkers, het blokje waar 8 draden aan zitten is voor je speakers (4 uitgangen is 8 draden ),zo te zien een gesteepte en e...
- wo 07 okt 2009, 22:35
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: onaangename lucht
- Reacties: 18
- Weergaves: 3602
Re: onaangename lucht
Mdf kan weldegelijk flink gaan meuren als het vochtig is geweest
Ik hoop voor je dat het wegtrekt(anders een geurboompje erin hangen
)
Ik hoop voor je dat het wegtrekt(anders een geurboompje erin hangen
