dag Marp,
ja, morgen zien we elkaar maar de tijdschriften zijn via-via al onderweg naar Okki, ik wacht nog op de ontvangstbbevestiging, dan sluit ik het item.
Maar dank voor het aanbod.
Er zijn 74 resultaten gevonden
- vr 13 dec 2024, 13:08
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: opruiming tijdschriften
- Reacties: 7
- Weergaves: 378
Re: 9710M/01
over en uit
Re: 9710M/01
Ik heb mij niet goed aan de regels gehouden blijkt.
Het is daarom beter dat ik ze zelf in een kast bouw en het aanbieden intrek.
Het is daarom beter dat ik ze zelf in een kast bouw en het aanbieden intrek.
Re: 9710M/01
ze zijn in de oorspronkelijke staat, dat was de kleur van de conus
Re: 9710M/01
Er is aangegeven dat de 10E die ik voorstelde veel te laag is, op marktplaats staan ze voor 5 tot 8 keer die prijs.
Dat vind ik teveel maar een prijs van 25E/stk lijkt mij dan realistischer.
Is daar belangstelling voor?
Dat vind ik teveel maar een prijs van 25E/stk lijkt mij dan realistischer.
Is daar belangstelling voor?
- zo 08 dec 2024, 22:25
- Forum: Archief
- Onderwerp: ravemaster vxt1524
- Reacties: 4
- Weergaves: 258
ravemaster vxt1524
Een 15'' speaker met dubbele spreekspoel en een flink vermogen.
Ik ga kleiner wonen en dan is dit teveel
zie voor de TS-parameters de foto.
vraagprijs is 30 Euro voor 300Watt
Ik ga kleiner wonen en dan is dit teveel
zie voor de TS-parameters de foto.
vraagprijs is 30 Euro voor 300Watt
9710M/01
2 stks , vanwege de komende verhuizing moeten ze naar een andere liefhebber.
Is een tientje/stk een acceptabel bedrag?
Is een tientje/stk een acceptabel bedrag?
- di 03 dec 2024, 20:44
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: opruiming tijdschriften
- Reacties: 7
- Weergaves: 378
Re: opruiming tijdschriften
iets lekkers is wel fijn maar het kan ook zonder, net wat het je waard is
- di 03 dec 2024, 16:43
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: opruiming tijdschriften
- Reacties: 7
- Weergaves: 378
opruiming tijdschriften
vanwege een komende verhuizing naar een kleinere woning moet er van alles afgevoerd worden.
ongeveer 60 stks Hobby-Hifi
en
ongeveer 60 stks Klang&Ton
wachten op een nieuwe eigenaar,
Ik wil er graag op klinken
ongeveer 60 stks Hobby-Hifi
en
ongeveer 60 stks Klang&Ton
wachten op een nieuwe eigenaar,
Ik wil er graag op klinken
- zo 13 mar 2022, 19:16
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: audio gestuurd in- en uitschakelen
- Reacties: 4
- Weergaves: 438
Re: audio gestuurd in- en uitschakelen
hier de bestanden:
- zo 13 mar 2022, 19:13
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: audio gestuurd in- en uitschakelen
- Reacties: 4
- Weergaves: 438
Re: audio gestuurd in- en uitschakelen
Bij heel lage ingangsspanningen, op het punt dat de comperator net heeft geschakeld is er wel iets merkwaardigs. De wisselspanning op de anode van de 4148 wordt dan langzaam aan minder waardoor de comperator weer terug schakelt (bij wat meer signaal gebeurt dat niet). Dat kan mogelijk wel iets te ma...
- di 08 mar 2022, 22:55
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: audio gestuurd in- en uitschakelen
- Reacties: 4
- Weergaves: 438
audio gestuurd in- en uitschakelen
IN- en UITschakelsysteem voor aktieve boxen Luidsprekerboxen zijn er in alle soorten en maten. De ' betere' boxen zijn veelal uitgevoerd met meerdere luidsprekers die elk dan via een filter een deel van het geluidsspectrum toegevoerd krijgen. Meestal bestaan die filters uit condensatoren en spoelen ...
- do 09 apr 2020, 21:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 1307
Re: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
Het zijn interessant chipjes maar voor hier zie kik niet direkt een voordeel. Ze zijn gemaakt om een lage spanning te bewaken, kleiner dan 7V. Dat gebeurt wel heel nauwkeurig en met een spanningsdeler kan je ook een hogere spanning bewaken maar dan moet je toch de uitgang nog aanpassen aan het mute-...
- za 04 apr 2020, 23:14
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 1307
Re: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
welk ic had je dan in gedachten?
- vr 03 apr 2020, 22:00
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 1307
Re: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
Er is ook een aangepaste lay-out gemaakt waar alles een plaatsje heeft gekregen.
De print is enkelzijdig opgezet met 4 draadbruggen erin.
Binnenkort laat ik hem afdrukken.
Binnenkort laat ik hem afdrukken.
- vr 03 apr 2020, 21:48
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 1307
Re: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
De schakeling is getest met de TDA7264. Bij een ander IC-type werkt het mute/standby gebeuren mogelijk op een andere manier. voeding en in-uitschaken op afstand. In de figuur is het inschakelen en de mute weergegeven, de voorversterker en de einversterkers zijn niet uitgewerkt. jpg hier nog wat toel...
- vr 27 mar 2020, 22:06
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: LM1036 pre-amp + buffers en inschakelcircuit tri-amp
- Reacties: 6
- Weergaves: 474
Re: LM1036 pre-amp + buffers en inschakelcircuit tri-amp
er komt een aangepaste uitvoering. Het inschakelcircuit werkt niet naar bevrediging, dat heeft te maken met de manier waarop het inschakelrelais in de eindversterker wordt aangestuurd. In de huidige uitvoering is daarvoor een transistor bij de voorversterker geplaatst die het relais inschakeld. In d...
- vr 27 mar 2020, 11:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
- Reacties: 15
- Weergaves: 1307
Re: handig versterkertje; TDA7264 tri-amp 2.1-amp
weer een stapje verder: het gebruik van een 3,5mm jackplug is geen succes: tijdens het insteken van de plug worden de twee signaalkontakten kortgesloten, dat veroorzaakt nogal wat stoorsignalen waar we niet van houden. Besloten is om over te gaan op de vertrouwde 5-polige din pluggen en stereo parra...
- ma 03 jun 2019, 8:39
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: uitlaat-versterker
- Reacties: 5
- Weergaves: 792
Re: uitlaat-versterker
het bijbehorende plaatje
- zo 02 jun 2019, 23:40
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: uitlaat-versterker
- Reacties: 5
- Weergaves: 792
uitlaat-versterker
Onlangs werd mij de vraag gesteld hoe het geluid uit een (diesel)motoruitlaat kon worden versterkt. De vraagsteller heeft een aantal vrachtwagens waarmee hij zijn bedrijf uitoefent en als enthousiaste eigenaar gaat hij ook naar de jaarlijkse? truck-show in Assen. Er zijn daar verschillende prijzen t...
- vr 21 okt 2016, 23:18
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
- Reacties: 33
- Weergaves: 1488
Re: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
ja en nee, de eerste versterker heb ik wel eens beluisterd maar niet echt getest. er loopt wel een en ander parallel: m'n driewegfilter is gebouwd, ik heb twee min of meer standaard geschikte versterkers maar m'n boxen zijn nog niet klaar. dus nog best wat te doen tussen de rest door. dan wil ik dez...
- vr 21 okt 2016, 21:47
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
- Reacties: 33
- Weergaves: 1488
Re: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
ik heb het schema laten re-nummeren, dan worden de nummertjes van links-boven naar rechts-onder aan de komponenten gegeven. Dan wil er wel eens wat veranderen maar voor mij is dat niet belangrijk. In de layout moet je de nummertjes wel aan de juiste komponentjes toedelen natuurlijk, bovendien staat ...
- do 20 okt 2016, 22:46
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
- Reacties: 33
- Weergaves: 1488
Re: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
even kijken of het lukt: amp LM1875 var-Zuit.jpg en ja hoor, daar gaat ie. dit schema wijkt af van het vorige schema en het russische schema in die zin dat de stroomtegenkoppeling via een stroomtransformator gaat. hiermee kan op eenvoudige manier de stroomtegenkoppeling ingesteld worden van nul tot ...
- do 20 okt 2016, 21:31
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
- Reacties: 33
- Weergaves: 1488
Re: versterker met hoge / variabele uitgangsimpedantie
ik ben bezig met een tweede versie van deze versterker. dit naar aanleidinng van de volgende site: http://www.electroclub.info/invest/tda7294/r_out.htm hoewel alles daar in het russisch gaat kom je met google-translate een heel eind. er is een interessant stukje software bij, ook in het russisch maa...
- za 17 sep 2016, 22:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Philips nostalgie
- Reacties: 96
- Weergaves: 4831
Re: Philips nostalgie
dag allemaal, ik ben nu pas op dit onderwerp terechtgekomen. De 9710 blijft ons natuurlijk boeien. In maart 1963 heeft RadioBulletin een nogal apart kastontwerp gepubliceerd. Met name de toegepaste poort is nogal afwijkend. Ik heb dit ontwerp toegepast voor de PSL245 van Isopohon, die luidsprekers h...
