Er zijn 9 resultaten gevonden

door Bas01
di 10 jun 2008, 22:21
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

nou eindelijk gevonden hoor!

2 speakerdraden maakten onder mijn bekleding in de auto kortsluiting... de enige plek waar ik nog niet gekeken had.
Kwam er achter omdat de versterker na alles doormeten nog goed bleek te zijn.

bedankt allemaal voor de moeite!
door Bas01
do 05 jun 2008, 22:39
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

Ik heb net een andere accu erbij aangesloten zelfde effect.

De remote draad heb ik met een schakelaar gedaan vanaf de plus.
Het zit namelijk in een oldtimer waarbij het niet via contactslot werkt.
door Bas01
do 05 jun 2008, 19:45
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

ik heb het net nog een keer nagemeten want de vorige keer was de accu net opgeladen.

12,5V voor en 12,3V tijdens muziek.
door Bas01
do 05 jun 2008, 17:35
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

massa net nog even goed aangedraaid maar die zit wel goed
door Bas01
do 05 jun 2008, 17:35
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

Nou alle zekeringen vervangen, doet nog steeds hetzelfde...
Als ik hem hard zet gaat ie uit maar als ik dan nog even wacht gaat hij wel
heel even aan, maar gelijk weer uit mekte ik nu.

De spanning is 12,3V op stand 8 daarna gaat ie weer moeilijk doen nu.
door Bas01
wo 04 jun 2008, 21:09
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

aha dan das redelijk technisch:P

ik ga morgenochtend eerst alle zekeringen vor de zekerheid vervangen als dat niet lukt ga proberen te doen wat jij zei.

ik woon in nijmegen
door Bas01
wo 04 jun 2008, 11:32
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

er staat 13.3V op de versterker.
de draad van accu naar versterker is 15mm2
door Bas01
wo 04 jun 2008, 11:17
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

het lampje van de versterker gaat uit en als ik hem zachter zet weer aan.
weet niet hoe je moet zien of hij in beveiliging schiet?
door Bas01
wo 04 jun 2008, 10:38
Forum: Versterkers
Onderwerp: Versterker is moe
Reacties: 19
Weergaves: 2218

Versterker is moe

Mijn versterker schakelt zichzelf opeens uit als ik de radio harder dan stand 10 zet (van de 80 ofzo). Zet ik m weer lager dan speelt ie weer verder af. Ik snap er niks van want hij deed het altijd prima. Het is een JBL GTO6000 Heb 2 jbl 120watt peak jbl speakers en 2 180watt peak jbl speakers er op...