Vandaag aan de bouw begonnen van 12 Punishers. Omdat ik belooft had, aan Walter, als ik weer een grote order had, om hiervan foto's te maken.
Foto's vind je hier
Er zijn 13 resultaten gevonden
- do 04 aug 2005, 19:57
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van 12 Punishers.
- Reacties: 0
- Weergaves: 885
- wo 06 apr 2005, 23:25
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )
- Reacties: 4
- Weergaves: 1393
Nieuwe foto's van de x-tro-II op mijn site
http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtroII.htm
http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtroII.htm
- zo 03 apr 2005, 22:04
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: mdf
- Reacties: 12
- Weergaves: 2534
Het ligt er aan, een harde soort zal stijver zijn en een iets hogere eigenresonantie hebben, een zachte soort wat slapper en een lagere eigenresonantie. Voor een laagkast zou je dan een harde soort kunnen gebruiken, en een midden-hoogkast een wat zachtere soort. Maar een combinatie van verschillend...
- zo 03 apr 2005, 15:07
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: mdf
- Reacties: 12
- Weergaves: 2534
- di 01 mar 2005, 14:15
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Mijn ultieme monitor
- Reacties: 756
- Weergaves: 135706
- di 22 feb 2005, 22:56
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )
- Reacties: 4
- Weergaves: 1393
Nieuwe foto's @ http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtro.htm
- wo 02 feb 2005, 1:11
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )
- Reacties: 4
- Weergaves: 1393
Nieuwe foto's van de bouw http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtro.htm
- zo 30 jan 2005, 18:17
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )
- Reacties: 4
- Weergaves: 1393
De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )
Ik ben vandaag begonen aan de bouw van de X-tro. Tijdens de bouw zal ik foto's maken, en hier plaatsen. Het zullen iedere keer maar een paar foto's zijn. De foto's kan je vinden op http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtro.htm
- do 27 jan 2005, 0:17
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van een set 15"/1" top en een 18" bas
- Reacties: 4
- Weergaves: 1500
- wo 26 jan 2005, 22:35
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van een set 15"/1" top en een 18" bas
- Reacties: 4
- Weergaves: 1500
Set afgebouwd, foto's zijn hier te vinden http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesset.htm
- ma 10 jan 2005, 23:50
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: De bouw van een set 15"/1" top en een 18" bas
- Reacties: 4
- Weergaves: 1500
De bouw van een set 15"/1" top en een 18" bas
Ben afgelopen tijd weer lekker bezig geweest met de bouw van een aantal setjes 10"/1", 12"/1", en 15"/1". Een aantal laagkasten, 18sound br118, eaw sb150 en ik begin morgen weer aan 8 punishers. tevens ben ik een set aan het bouwen in trapezium vorm (foto's volgen). De ...
- di 04 jan 2005, 12:43
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Kopieerfrees?
- Reacties: 21
- Weergaves: 6972
- ma 03 jan 2005, 1:45
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Kopieerfrees?
- Reacties: 21
- Weergaves: 6972
