De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )
Moderator: Beheerdersteam
De bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher )
Ik ben vandaag begonen aan de bouw van de X-tro. Tijdens de bouw zal ik foto's maken, en hier plaatsen. Het zullen iedere keer maar een paar foto's zijn. De foto's kan je vinden op http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtro.htm
Nieuwe foto's van de x-tro-II op mijn site
http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtroII.htm
http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesxtroII.htm

