Vandaag aan de bouw begonnen van 12 Punishers. Omdat ik belooft had, aan Walter, als ik weer een grote order had, om hiervan foto's te maken.
Foto's vind je hier
De bouw van 12 Punishers.
Moderator: Beheerdersteam

