Er zijn 90 resultaten gevonden
- za 07 feb 2026, 11:36
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Dayton AMTPRO-4
- Reacties: 2
- Weergaves: 326
Re: Dayton AMTPRO-4
Sorry, iemand anders is je voor. Ik ben nu bezig met de verkoop af te ronden
- vr 30 jan 2026, 21:11
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
- Reacties: 6
- Weergaves: 323
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Nee helaas ik heb er maar 2.
- vr 30 jan 2026, 17:09
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
- Reacties: 6
- Weergaves: 323
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Ja hoor, is wel mogelijk.
- vr 30 jan 2026, 13:30
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
- Reacties: 6
- Weergaves: 323
Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Correctie het is de 8 ohm versie
- za 24 jan 2026, 13:15
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Dayton RS180-4
- Reacties: 1
- Weergaves: 196
Dayton RS180-4
Tijd om op te ruimen!
Dayton RS180-4
Zo goed als nieuw. Ooit wilde plannen, maar nooit van gekomen.
Eventueel ook een baffle voor deze woofer met AMTPRO beschikbaar
Laten we zeggen 100 euro voor beide woofers
Af te halen in Hillegom of Delft
Dayton RS180-4
Zo goed als nieuw. Ooit wilde plannen, maar nooit van gekomen.
Eventueel ook een baffle voor deze woofer met AMTPRO beschikbaar
Laten we zeggen 100 euro voor beide woofers
Af te halen in Hillegom of Delft
- za 24 jan 2026, 13:11
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
- Reacties: 6
- Weergaves: 323
Dayton RS180P-8 Oaudio versie!
Tijd om op te ruimen! Dayton RS180P-8 Oaudio versie Zeldzaam en niet meer verkrijgbaar. Zijn gewoon RS180P's, alleen dan met zilveren phase plug. Nieuw in de doos! Ooit wilde plannen, maar niks van gekomen. 1769255528892.jpg Eventueel ook een baffle voor deze woofer met AMTPRO beschikbaar 1769255528...
- za 24 jan 2026, 13:06
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Dayton AMTPRO-4
- Reacties: 2
- Weergaves: 326
Dayton AMTPRO-4
Tijd om op te ruimen!
Dayton AMTPRO-4
Prachtige grote AMT's met open achterkant. Zo goed als nieuw. Ooit wilde plannen, maar niks van gekomen.
Nieuwprijs 200 euro pp
Vraagprijs 200 euro voor de set
Af te halen in Hillegom of Delft
Dayton AMTPRO-4
Prachtige grote AMT's met open achterkant. Zo goed als nieuw. Ooit wilde plannen, maar niks van gekomen.
Nieuwprijs 200 euro pp
Vraagprijs 200 euro voor de set
Af te halen in Hillegom of Delft
- za 24 jan 2026, 13:02
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: SB Acoustics SB13PFCR25-4-COAX
- Reacties: 0
- Weergaves: 192
SB Acoustics SB13PFCR25-4-COAX
Tijd om op te ruimen! SB Acoustics SB13PFCR25-4-COAX 5" coax speaker met papier conus. 1769255528880.jpg Een van de conussen heeft wat zeer ondiepe krasjes. Ik kan me niet voorstellen dat dat een hoorbaar (of meetbaar) verschil maakt. 1769255528876.jpg Zoals je kunt zien, zit er een plakstrip r...
- wo 17 dec 2025, 14:01
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Omnes audio BB3.01
- Reacties: 0
- Weergaves: 196
Omnes audio BB3.01
Te koop: Omnes audio BB3.01 Specs kan je hier vinden: http://www.spectrumaudio.de/breit/omnesaudio/omnesaudioBB3.01.html Erg fijne fullrange woofertjes met neo magneet. Ik heb ze een tijdje gebruikt in een boombox. Deze is eventueel ook te nemen. Heb er ook nog een 2.1 bluetooth versterkertje bij. 1...
- wo 17 dec 2025, 13:56
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Tangband W6-1139SI
- Reacties: 0
- Weergaves: 163
Tangband W6-1139SI
Te koop: Tangband W6-1139SI Zie de specs hier; https://www.tb-speaker.com/products/w6-1139si Welbekende 6.5" subje met neo magneet. Zo zie je ze niet meer zo vaak. Wat stoffig maar doet het erg goed. Ik heb 'm een tijdje gebruikt in een boombox. Deze is eventueel ook over te nemen. Heb er ook n...
- vr 23 aug 2024, 11:19
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248146
- vr 26 jul 2024, 21:47
- Forum: Archief
- Onderwerp: MiniDSP PWR-ICE125
- Reacties: 0
- Weergaves: 272
MiniDSP PWR-ICE125
Hierbij bied ik mijn MiniDSP PWR-ICE125 aan.
Er zit ook een leuk kastje met fatsoenlijke connectoren bij.
Ik denk niet dat ik verder nog iets hoef uit te leggen
Vraagprijs 300 euro
Af te halen in Hillegom
Er zit ook een leuk kastje met fatsoenlijke connectoren bij.
Ik denk niet dat ik verder nog iets hoef uit te leggen
Vraagprijs 300 euro
Af te halen in Hillegom
- ma 22 jul 2024, 14:59
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248146
- di 02 jul 2024, 13:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: 4x W5-1611SA wat te doen met...
- Reacties: 2
- Weergaves: 162
4x W5-1611SA wat te doen met...
Beste forumgenoten, Ik heb nog 4 stuks W5-1611SA liggen. En ik kan maar niet besluiten om wat ermee te doen! :think: Misschien kunnen jullie even meedenken en me van tips voorzien. Mijn filosofie is eigenlijk om zo min mogelijk passieve en actieve filtering/correcties toe te passen. Krijg ik dan wel...
- do 27 jun 2024, 13:32
- Forum: Archief
- Onderwerp: Markaudio Pluvia 7 grey
- Reacties: 0
- Weergaves: 172
Markaudio Pluvia 7 grey
Markaudio Pluvia 7 gen. 1 grey Ik heb dit setje eens van marktplaats geplukt, maar ga het nu toch niet gebruiken. Volgens mij had de vorige eigenaar ze ook niet of nauwelijks gebruikt. Dus nog zo goed als nieuw! Vraagprijs 65 euro Af te halen in Hillegom of Delft 1719487541748.jpg 1719487541761.jpg
- vr 05 apr 2024, 15:35
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Zolder opruiming! Soundlab FP62
- Reacties: 1
- Weergaves: 506
Re: Zolder opruiming! XT25SC90, G25FFL en meer...
Tweeters zijn verkocht!
- di 27 feb 2024, 16:52
- Forum: Archief
- Onderwerp: Wavecor SW118WA02-01
- Reacties: 9
- Weergaves: 458
Re: Wavecor SW118WA02-01
Als Wouter ze niet nodig heeft, zijn ze wat mij betreft weer beschikbaar!
Ik ga Wouter niet verplichten om ze te kopen.
Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken
Ik ga Wouter niet verplichten om ze te kopen.
Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken
- zo 18 feb 2024, 22:24
- Forum: Archief
- Onderwerp: Wavecor SW118WA02-01
- Reacties: 9
- Weergaves: 458
Re: Wavecor SW118WA02-01
Ja ze zijn er zeker nog! We gaan verder via pb
- vr 16 feb 2024, 12:11
- Forum: Archief
- Onderwerp: Wavecor SW118WA02-01
- Reacties: 9
- Weergaves: 458
Wavecor SW118WA02-01
Te koop Wavecor SW118WA02-01 set Nog in nieuwstaat en in originele doos. 1708080736705.jpg 4.5” High Performance Steel Frame Subwoofer Units. Suitable for dedicated subwoofer applications and as low frequency transducers in 2.5-, 3- and multi-way speaker systems. Data hier te vinden; https://www.wav...
- vr 16 feb 2024, 12:03
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Zolder opruiming! Soundlab FP62
- Reacties: 1
- Weergaves: 506
Zolder opruiming! Soundlab FP62
Na een zolderopruiming heb ik het volgende over. Mogen voor een habbekras weg:
Setje Soundlab FP62 (8 + 8 ohm)
5 euro
Allemaal op te halen in Hillegom of Delft
Setje Soundlab FP62 (8 + 8 ohm)
5 euro
Allemaal op te halen in Hillegom of Delft
- di 05 dec 2023, 15:15
- Forum: Archief
- Onderwerp: SMSL M200 DAC bluetooth
- Reacties: 0
- Weergaves: 236
SMSL M200 DAC bluetooth
SMSL M200 DAC Deze heb ik niet meer nodig. Nog in zeer goede staat. Veel lovende recensies te vinden. Alle nodige info is hieronder te lezen. Af te halen in Hillegom of eventueel Delft. Vraagprijs 150 euro 41ENBFJNdUS._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg 61Ux0bJeKgL.jpg The SMSL M200 DAC is the high resolution...
- vr 08 sep 2023, 12:13
- Forum: Archief
- Onderwerp: Hifiman Deva Pro Planar headphones
- Reacties: 4
- Weergaves: 353
Re: Hifiman Deva Pro Planar headphones
Nou je hoort de deurbel prima met deze op 
Als je interesse hebt, stuur maar een PB
Als je interesse hebt, stuur maar een PB
- do 07 sep 2023, 9:54
- Forum: Archief
- Onderwerp: Hifiman Deva Pro Planar headphones
- Reacties: 4
- Weergaves: 353
Hifiman Deva Pro Planar headphones
Ik zit er aan te denken mijn koptelefoon te verkopen. Ik peil hier eerst de interesse, voordat ie op mp gaat. Hifiman Deva Pro wireless Werkelijk fantastische klinkende open back planar koptelefoon. Ik wil 'm niet verkopen omdat ik ontevreden ben over de kwaliteit, maar door de open back hoor je uit...
- do 20 jul 2023, 9:02
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248146
- vr 07 apr 2023, 13:46
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248146
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Folded horn / W-bin subwoofer. Als je de ruimte er voor hebt....
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ss-speaker
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ss-speaker
