Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
GMP
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 20:59
Locatie: Hillegom

Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Bericht door GMP »

Tijd om op te ruimen!

Dayton RS180P-8 Oaudio versie

Zeldzaam en niet meer verkrijgbaar. Zijn gewoon RS180P's, alleen dan met zilveren phase plug.

Nieuw in de doos! Ooit wilde plannen, maar niks van gekomen.
1769255528892.jpg
Eventueel ook een baffle voor deze woofer met AMTPRO beschikbaar
1769255528885.jpg

Laten we zeggen 100 euro voor beide woofers

Af te halen in Hillegom of Delft
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
GMP
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 20:59
Locatie: Hillegom

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Bericht door GMP »

Correctie het is de 8 ohm versie
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Bericht door VintageHarry »

Is verzending ook een optie?
GMP
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 20:59
Locatie: Hillegom

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Bericht door GMP »

Ja hoor, is wel mogelijk.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Bericht door VintageHarry »

Ok, dan zal ik dit eens overwegen. Voor mijn project zijn er echter vier stuks nodig, je hebt er niet toevallig nog twee liggen? De kleur van de faseplug is daarbij niet spannend, die worden wel vaker overgespoten.
GMP
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 20:59
Locatie: Hillegom

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Bericht door GMP »

Nee helaas ik heb er maar 2.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Bericht door VintageHarry »

Gisteravond zitten rekenen en vannacht over nagedacht. Het is best een mooi aanbod maar ik laat het toch maar aan mij voorbijgaan, sorry!
Gesloten