Wat zijn nu goede koppel condensators die bestaande electrolytische elco's in het signaalpad kunnen vervangen
Waardes varierend van 4,7 tot 47uF.
Ik zie her en der wel diverse "dure" condensatoren, maar ze zijn erg duur en hebben vaak lage waarden.
Er zijn 5 resultaten gevonden
- ma 23 jul 2007, 15:27
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Goede koppel condensators?
- Reacties: 3
- Weergaves: 833
- do 19 jul 2007, 21:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Is dit een goede preamp?
- Reacties: 6
- Weergaves: 1298
ik heb zojuist c279/c280 verwijderd en een draadbrug geplaatst, das dus de middelste elco of had ik deze moeten laten zitten. Ik meet voor deze elco heel weinig dc offset, ongeveer 0,1mV. mijn bron heeft wel dc offset, dus de elco aan het begin moet blijven, ik heb m wel gebypassed met een 1uF film ...
- do 19 jul 2007, 14:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Is dit een goede preamp?
- Reacties: 6
- Weergaves: 1298
de impedantie wordt bepaald door R225 correct? (sinds R227 al verwijderd is) Mijn bron heeft wel enigszins dc omdat daar de koppel elco's op de uitgang ook uit verwijderd zijn. Is het een optie om alleen de ingangs elco te laten zitten en de elco tussenin en uitgang te verwijderen? Of is het beter o...
- do 19 jul 2007, 8:56
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Is dit een goede preamp?
- Reacties: 6
- Weergaves: 1298
- wo 18 jul 2007, 19:53
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Is dit een goede preamp?
- Reacties: 6
- Weergaves: 1298
Is dit een goede preamp?

Is dit een goede preamp?
Wat zou aan dit schema verbeterd kunnen worden?
vr202, 1-2 is de volume regelaar
vr202, 3 is de balans regelaar
