Er zijn 2 resultaten gevonden
- zo 01 mar 2026, 14:51
- Forum: Solderen, etc
- Onderwerp: Hulp gevraagd bij het de-solderen van triacs
- Reacties: 21
- Weergaves: 843
Re: Hulp gevraagd bij het de-solderen van triacs
Al een beetje ouder topic , maar wil toch nog wat toevoegen. Het kan al met een simpele bout. 500 graden is veels te heet. Met 400 graden moet het al te doen zijn, met een beetje marge 450 is max !. Hetelucht is overbodig hier. Of je gebruikt een tinzuiger of desoldeerlitze. Maar ik denk dat deze vo...
- zo 01 mar 2026, 12:36
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Opnieuw een NAD ter reparatie (NAD C270)
- Reacties: 54
- Weergaves: 4243
Re: Opnieuw een NAD ter reparatie (NAD C270)
Ik ben ook al wat jaartjes met elektronica bezig en ik kwam hier terecht vanwege een heel oud topic, "The power AMP" Een versterker uit de elektuur 90-er jaren, die jaren in een hoekje heeft gelegen. Toch weer eens op pakken om aan de praat te krijgen. Was destijds lastig met verkrijgbaarh...
