Er zijn 9 resultaten gevonden
- za 20 sep 2025, 20:33
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: regelbare hoogsp. voeding
- Reacties: 79
- Weergaves: 2816
Re: regelbare hoogsp. voeding
Aanvulling: Schema heeft foutje, aansluiting aan relais contact 9 moet aan 11 zitten. Anders zal het nooit werken (pcb is wel goed).
- vr 29 aug 2025, 16:44
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: regelbare hoogsp. voeding
- Reacties: 79
- Weergaves: 2816
Re: regelbare hoogsp. voeding
Dank Douwe, ook trouwens voor de printjes.
Zien er goed uit. Heb wat specifieke onderdelen bij Baco Dump kunnen scoren zoals het printtrafootje (paar euro), de HSP C en een paar elcootjes. Rest zit in de 'junkbox".
Grts Ericq
Zien er goed uit. Heb wat specifieke onderdelen bij Baco Dump kunnen scoren zoals het printtrafootje (paar euro), de HSP C en een paar elcootjes. Rest zit in de 'junkbox".
Grts Ericq
- do 28 aug 2025, 21:14
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: regelbare hoogsp. voeding
- Reacties: 79
- Weergaves: 2816
Re: regelbare hoogsp. voeding
Dag Douwe, Mooi ontwerp. Fijn dat je het deelt. Neem aan dat hierboven het laatste schema is? Ben gestart met bouw, heb je nadien nog wijzigingen doorgevoerd? Wat heeft R23 (ntb) toegevoegd? Heb je deze gehandhaafd en zo ja, welke waarde? Alvast dank voor een reactie, Grts Ericq
- ma 04 aug 2025, 20:01
- Forum: Archief
- Onderwerp: TeKoop aangeboden
- Reacties: 3
- Weergaves: 470
Re: TeKoop aangeboden
Allereerst gecondoleerd met het verlies Camillus. Wens je alle sterkte toe.
V.w.b. je vraag: ik heb er waarschijnlijk geen belangstelling voor, maar zoals andere al direct kraaien, een foto verheldert veel.
V.w.b. je vraag: ik heb er waarschijnlijk geen belangstelling voor, maar zoals andere al direct kraaien, een foto verheldert veel.
- za 03 mei 2025, 11:28
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
- Reacties: 3560
- Weergaves: 65330
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Als je echte warmte wil buitenhouden kun je het veel beter aan de buitzenzijde monteren
- vr 21 mar 2025, 16:42
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 251008
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het is zondermeer een mooi stukje huisvlijt. Maar het heeft niets met midden jaren 50 van doen, er is niets antieks aan. Bedrag is dan ook wel heel erg fors.
- zo 16 mar 2025, 11:27
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.
- Reacties: 109
- Weergaves: 4161
Re: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.
Dank Ray. Dit is echt een fraai project dat je hebt opgepakt en mooi dat je de ervaringen met ons deelt in het forum. Die twee pdf documenten zijn interessant. Ik ga deze rustig doornemen want het lijkt erop dat dit meer inzicht geeft hoe een en ander te koppelen. Wordt vervolgd.
- vr 14 mar 2025, 10:28
- Forum: Pro Audio specifiek
- Onderwerp: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.
- Reacties: 109
- Weergaves: 4161
Re: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.
Ben nieuw op dit forum en zie deze discussie voor het eerst. Maar dit is een heel leuk project. Dat doe je goed, Ray!! Groot respect. Ik ga eens kijken of dit project ook iets voor mij is. Ben al heel lang met het idee bezig iets van een moog synt te bouwen, maar dan ook echt alles zelf bouwen. Door...
- ma 10 mar 2025, 21:17
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
- Reacties: 129
- Weergaves: 3471
Re: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
Heel fraai Otto. Ziet er prima uit. Hoop dat het ook goed gaat klinken. Vraagje, welke transformatoren heb je toegepast?
Grts Ericq
Grts Ericq
