Er zijn 9 resultaten gevonden

door Ericq
za 20 sep 2025, 20:33
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: regelbare hoogsp. voeding
Reacties: 79
Weergaves: 2816

Re: regelbare hoogsp. voeding

Aanvulling: Schema heeft foutje, aansluiting aan relais contact 9 moet aan 11 zitten. Anders zal het nooit werken (pcb is wel goed).
door Ericq
vr 29 aug 2025, 16:44
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: regelbare hoogsp. voeding
Reacties: 79
Weergaves: 2816

Re: regelbare hoogsp. voeding

Dank Douwe, ook trouwens voor de printjes.
Zien er goed uit. Heb wat specifieke onderdelen bij Baco Dump kunnen scoren zoals het printtrafootje (paar euro), de HSP C en een paar elcootjes. Rest zit in de 'junkbox".
Grts Ericq
door Ericq
do 28 aug 2025, 21:14
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: regelbare hoogsp. voeding
Reacties: 79
Weergaves: 2816

Re: regelbare hoogsp. voeding

Dag Douwe, Mooi ontwerp. Fijn dat je het deelt. Neem aan dat hierboven het laatste schema is? Ben gestart met bouw, heb je nadien nog wijzigingen doorgevoerd? Wat heeft R23 (ntb) toegevoegd? Heb je deze gehandhaafd en zo ja, welke waarde? Alvast dank voor een reactie, Grts Ericq
door Ericq
ma 04 aug 2025, 20:01
Forum: Archief
Onderwerp: TeKoop aangeboden
Reacties: 3
Weergaves: 470

Re: TeKoop aangeboden

Allereerst gecondoleerd met het verlies Camillus. Wens je alle sterkte toe.

V.w.b. je vraag: ik heb er waarschijnlijk geen belangstelling voor, maar zoals andere al direct kraaien, een foto verheldert veel.
door Ericq
za 03 mei 2025, 11:28
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Reacties: 3560
Weergaves: 65330

Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen

Als je echte warmte wil buitenhouden kun je het veel beter aan de buitzenzijde monteren
door Ericq
vr 21 mar 2025, 16:42
Forum: Aangeboden
Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Reacties: 5698
Weergaves: 251008

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Het is zondermeer een mooi stukje huisvlijt. Maar het heeft niets met midden jaren 50 van doen, er is niets antieks aan. Bedrag is dan ook wel heel erg fors.
door Ericq
zo 16 mar 2025, 11:27
Forum: Pro Audio specifiek
Onderwerp: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.
Reacties: 109
Weergaves: 4161

Re: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.

Dank Ray. Dit is echt een fraai project dat je hebt opgepakt en mooi dat je de ervaringen met ons deelt in het forum. Die twee pdf documenten zijn interessant. Ik ga deze rustig doornemen want het lijkt erop dat dit meer inzicht geeft hoe een en ander te koppelen. Wordt vervolgd.
door Ericq
vr 14 mar 2025, 10:28
Forum: Pro Audio specifiek
Onderwerp: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.
Reacties: 109
Weergaves: 4161

Re: Een analoge en modulaire synthesizer voor de lange termijn.

Ben nieuw op dit forum en zie deze discussie voor het eerst. Maar dit is een heel leuk project. Dat doe je goed, Ray!! Groot respect. Ik ga eens kijken of dit project ook iets voor mij is. Ben al heel lang met het idee bezig iets van een moog synt te bouwen, maar dan ook echt alles zelf bouwen. Door...
door Ericq
ma 10 mar 2025, 21:17
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)
Reacties: 129
Weergaves: 3471

Re: Bouw Cleo VI + Siamese Ceasar II (met biasautomaat?)

Heel fraai Otto. Ziet er prima uit. Hoop dat het ook goed gaat klinken. Vraagje, welke transformatoren heb je toegepast?
Grts Ericq