@Gerrittube, ik heb ‘m nu een tijdje in gebruik en het apparaat bevalt prima. Mijn van der Heem gebruik ik nu niet meer.
Eén dingetje. De meters moet ik nog even op een andere manier aansluiten. Na de aftakking van de weerstanden R16, R17 en R18 zeg maar.
Het geeft nu nog een meetfout.
regelbare hoogsp. voeding
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: regelbare hoogsp. voeding
Dag Douwe, Mooi ontwerp. Fijn dat je het deelt. Neem aan dat hierboven het laatste schema is? Ben gestart met bouw, heb je nadien nog wijzigingen doorgevoerd? Wat heeft R23 (ntb) toegevoegd? Heb je deze gehandhaafd en zo ja, welke waarde? Alvast dank voor een reactie, Grts Ericq
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: regelbare hoogsp. voeding
Dank Douwe, ook trouwens voor de printjes.
Zien er goed uit. Heb wat specifieke onderdelen bij Baco Dump kunnen scoren zoals het printtrafootje (paar euro), de HSP C en een paar elcootjes. Rest zit in de 'junkbox".
Grts Ericq
Zien er goed uit. Heb wat specifieke onderdelen bij Baco Dump kunnen scoren zoals het printtrafootje (paar euro), de HSP C en een paar elcootjes. Rest zit in de 'junkbox".
Grts Ericq
Re: regelbare hoogsp. voeding
Aanvulling: Schema heeft foutje, aansluiting aan relais contact 9 moet aan 11 zitten. Anders zal het nooit werken (pcb is wel goed).
