Er zijn 2 resultaten gevonden

door pa8w
zo 22 dec 2024, 10:27
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: En nog een nieuw oudje...
Reacties: 4
Weergaves: 269

Re: En nog een nieuw oudje...

Hoi Walt, inderdaad, klein wereldje...
Die 12.00SW is nog steeds niet weg te denken uit ons assortiment.
Leuk je hier weer te ontmoeten.

Groetjes
Wil
door pa8w
za 21 dec 2024, 20:07
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: En nog een nieuw oudje...
Reacties: 4
Weergaves: 269

En nog een nieuw oudje...

Hoi allemaal, Ook ik krijg langzamerhand wat meer tijd om aan mijn interesses te besteden, waaronder zelfbouw audio. Ben inmiddels 50 jaar beroepsmatig werkzaam in de (pro-) audiowereld, waarvan de laatste 30 jaar vanuit mijn eigen bedrijf. Als je eenmaal als jong kind bent besmet met elektronica (P...