Er zijn 8 resultaten gevonden
- wo 07 feb 2024, 11:08
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Versterker/receiver met on/off switch schakelen
- Reacties: 8
- Weergaves: 477
Re: Versterker/receiver met on/off switch schakelen
@pjotr. Op de receiver zelf zit geen IR extender aansluiting. Vanaf de tv naar de receiver loopt wel een IR zodat ik gewoon de tv afstandsbediening kan gebruiken
- ma 05 feb 2024, 20:12
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Versterker/receiver met on/off switch schakelen
- Reacties: 8
- Weergaves: 477
Re: Versterker/receiver met on/off switch schakelen
@Henkjan: hij schakelt gewoon weer in, zonder in standbye te gaan. Ik vraag me vooral af of dit geen ongewenste belastingen veroorzaakt of is de aan uit knop in de receiver ook gewoon een conventionele schakelaar?
- ma 05 feb 2024, 17:48
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Versterker/receiver met on/off switch schakelen
- Reacties: 8
- Weergaves: 477
Re: Versterker/receiver met on/off switch schakelen
Oud beestje, pioneer vsx-d511
- ma 05 feb 2024, 16:25
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Versterker/receiver met on/off switch schakelen
- Reacties: 8
- Weergaves: 477
Versterker/receiver met on/off switch schakelen
Aangezien mijn receiver in een andere ruimte staat en geen arc heeft moet ik deze uitschakelen in de andere ruimte. Nu wil ik deze met een hue switch koppelen en zo uitschakelen in plaats van op de uitknop te drukken. Nu vertelde een vriend mij dat de aan/uit knop op de receiver niet een directe aan...
- za 03 feb 2024, 23:46
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: In-wall speaker
- Reacties: 7
- Weergaves: 428
Re: In-wall speaker
Het idee is om het beetje bij beetje te leren. Ik heb altijd al de drang gehad om zelf speakers te willen ontwerpen, vaak zat spullen ervoor gekocht maar nooit een noodzaak kunnen vinden om ze te bouwen, behalve in auto’s. Simpelweg omdat ik al fantastische studio monitoren heb en nooit ergens ander...
- ma 29 jan 2024, 22:13
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: In-wall speaker
- Reacties: 7
- Weergaves: 428
Re: In-wall speaker
Hmm, ja ik zou eventueel een backbox kunnen maken, maar is een groter volume eigenlijk niet gunstiger behalve voor het mid laag/laag?
Hier een kleine dip is voor mij namelijk geen probleem, en maakt naar mijn smaak minder modderig en strakker.
Hier een kleine dip is voor mij namelijk geen probleem, en maakt naar mijn smaak minder modderig en strakker.
- zo 28 jan 2024, 16:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: In-wall speaker
- Reacties: 7
- Weergaves: 428
Re: In-wall speaker
Focal ook niet. Maar het lijkt mij eigenlijk ook eerder een voordeel om geen back box te hebben?
- zo 28 jan 2024, 12:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: In-wall speaker
- Reacties: 7
- Weergaves: 428
In-wall speaker
Na al flink verdiept te hebben in het bouwen van audio in auto’s (nee geen schreeuwsubwoofers maar gebalanceerd mooie audio met de grootste uitdaging het uitlijnen van) en met een achtergrond als mixing engineer en producer. Wil ik mij nu eens verdiepen in de zelfbouw luidsprekers voor in huis. Mijn...
