Permissies
Geplaatst: vr 06 nov 2009, 10:29
Ik krijg regelmatig een melding, waar een plaatje had moeten staan in de trant van: "je hebt niet de vereiste permissies om de bijlagen te bekijken" o.i.d. Als ik dan inlog dan komen ze wel tevoorschijn.
Dit is eigenlijk binnen alle topics, maar niet altijd en overal, maar vooral in de "Te Koop" topic.
Is dit een bewuste keuze (of gaat er bij mij iets fout) ? Het lijkt me niet handig als dat zo is, want dan zou iemand van buiten af zonder een account deze foto's nooit te zien krijgen.
Dit is eigenlijk binnen alle topics, maar niet altijd en overal, maar vooral in de "Te Koop" topic.
Is dit een bewuste keuze (of gaat er bij mij iets fout) ? Het lijkt me niet handig als dat zo is, want dan zou iemand van buiten af zonder een account deze foto's nooit te zien krijgen.