hallo allemaal.
dit is misschien een leuk onderwerp waar ideeen uitgewisseld kunnen worden aan andere mensen.
zou het leuk vinden dat mensen hun tips meededelen zodat andere er ook profeit van kunnen hebben.
zelf heb ik ferriet om mijn audio kabels gedaan, geeft meer rust in beeld, ook een mooi netfilter om stoom te filteren.
begin is gezet hoop dat hier nog vele zullen volgen.
alvast bedankt.
groet martin.
handige tips/ideeen
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: handige tips/ideeen
Wat zijn dat ? "Audiokabels" ??...audio kabels...
Netsnoer, interlink, luidsprekerkabel..............
Of misschien de draden in je apparatuur ?
En zijn ze dan van zilver, koper, koolstof.............
En wat zit er dan omheen ?
Teflon, plastic, katoen, leer............
En wat is de vorm van je ferrietje ?
Donut, cilinder, blokje.......
Misschien in een foto handig !
Re: handige tips/ideeen
heb div audio kabels puresonic voor meeste app.
tussen voor en eindvst siltech ftm4.
netsnoeren zijn van goede kwaliteit ( goed afgeschremd ) en voor verstr krijg ook via siltech zijn spanning binne.
de ferriet zijn gewoon cilinders die je om de kabels heen klikt.
en aan een aantal eindvst heb ik wat verbeteringen aangebracht, betere inwendige voedings kabels en signaal zijn ook verbeterd.
en heb bij mij 2 quad's 306 de voedings condensatoers vervangen door grotere, hierdoor heeft die meer kracht rust.
moet het zo zien bij een mens de long inhoud is vergroot.
tussen voor en eindvst siltech ftm4.
netsnoeren zijn van goede kwaliteit ( goed afgeschremd ) en voor verstr krijg ook via siltech zijn spanning binne.
de ferriet zijn gewoon cilinders die je om de kabels heen klikt.
en aan een aantal eindvst heb ik wat verbeteringen aangebracht, betere inwendige voedings kabels en signaal zijn ook verbeterd.
en heb bij mij 2 quad's 306 de voedings condensatoers vervangen door grotere, hierdoor heeft die meer kracht rust.
moet het zo zien bij een mens de long inhoud is vergroot.