Geïnspireerd door de andere forum ben ik ook aan een Flexy table begonnen.
De losse stapel met apparatuur en een draaitafel hebben de doorslag gegeven ( waf).
Ik heb van de zomer al een set met M12 draadeinden gekocht bij toolstation en vorige week twee aanrechtbladen bij de ikea. Dat valt nog niet mee om twee van die lange lellen van dingen (2.46 mtr) in een Golf te proppen

, gelukkig was er de avond spits en kon ik toch niet harder als 70 over de snelweg. Ze zijn wel lekker dik +/- 38 mm, de onderste heb ik 12 mm geboord zodat ik de draadeinden er gewoon in kon schroeven. Natuurlijk moest er ook een fuck-up zijn en dat was dit keer de kantenband (folie)

. Er worden per pak maar twee meegeleverd en ik heb de planken in drieën gezaagd. Overigens is dit ongeveer het enige wat ze bij Ikea niet kunnen bij bestellen. Bij de Hornbach gaan ze niet verder als 28 MM, dus als er nog iemand is met RVS kantenband van 38mm en 62 cm dan hoor ik dit graag. Ik heb hem lekker breed gemaakt omdat er zo'n groot slagschip van een draaitafel op moest. Het overigens niet een setje wat je ff verplaatst, het lege rack weegt ruim 80 kg.