herprogrammeren volume regeling chip

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

anonamemouse

herprogrammeren volume regeling chip

Bericht door anonamemouse »

Ik heb een aaron 22 cineast voorversterkerstaan. op zich een geweldige versterker, heel helder en open, en heeft de mogelijkheid om er een 5.1 systeem van te maken ingebouwd (is niet in gebruik). het volume wordt elektronisch geregeld via een chip en is per input te "pre-setten" wat ook geweldig is.
helaas gaat het harder en zachter zetten in stappen van 3 dB. zou het mogelijk zijn om de verantwoordelijke chip om te programmeren naar stappen van 1 dB? als het inderdaad mogelijk is, is er iemand bereid om dit voor me te doen?

ik heb aaron al een mail gestuurd met de vraag of het kan, maar zij weigeren medewerking...
aaron schreef:
Thank you for your message.

The No.22 Cineast is equipped with a very precise and optimal volume regulation. We will not change the step settings to 1 db
en, als reactie op mijn vraag of ze eventueel interesse hadden mijn oude eindversterker terug te kopen:
aaron schreef:
I know the Bryston amplifiers and therefore I think it is not a good idea to sell your No.3 Millennium.
aaron eindversterkers zijn heel goed, maar bryston is een flink sprintje beter...
Plaats reactie