Nu dat ik weer regelmatig dit leerzame forum bezoek wilde ik eens weten of er zelfbouwers op het forum zijn die ervaring hebben met de Eton weergevers.
Ik wil in de toekomst (niet te lang wachten) een stel Eton Duetta,s maken aangezien ik de laag en de hoog units al in bezit heb (moet alleen de laag/middentoner en filte nog aanschaffen).
Dus als iemand deze weergevers al heeft gebouwd (of misschien ook wil gaan bouwen) zou ik graag zijn ervaringen hierover horen.
Ik heb nu nog de Dynaudio,s Double 17 staan en deze klinken met verbeterd filter en 55 kg zware kasten als een huis.
zij zijn ondanks mijn 2 X300 continu 4 ohm eindtrap van Denon zelfs op zeer hoog volume niet van hun stuk te brengen.
En dat al 20 jaar.....jammer dat deze units niet meer los te verkrijgen zijn.
Eton Duetta ervaringen
Moderator: Beheerdersteam
-
peteranoniem
- Berichten: 4
- Lid geworden op: do 06 jan 2005, 14:03
-
peteranoniem
- Berichten: 4
- Lid geworden op: do 06 jan 2005, 14:03
